RBrambo Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Grunnet styling av bil skal støtfangeren foran byttes ut, så derfor har jeg følgende spørsmål: Hvordan sitter festene for støtfangeren foran på Bora? Samtidig lurer jeg på hvordan den svarte plasten under på bakfangeren er festet? Skal beholde fangeren men ha på et hekkskjørt. Fint om noen kunne postet noen bilder. RB Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Sikkert noen skruer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Hekkskjørtet ditt er festet i Torx skruer, 1 i hver hjulbue og noen oppunder skjørtet ditt mener jeg.. Det er klipsfester oppunder der også, du må dra litt for å få det av, hehe ;) Frontfangern regner jeg med sitter i noen Torx skruer i hjulbua foran og sikkert noen steder til samt klipsfester.. Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 myh torx på vag. 4 skruer i hver hjulbue, 4 oppe ved grillen, demontere festemekanismen til panseret og enten to eller 4 torx innenfor de gitrene.. da er fangeren av :D Pass deg så du ikke får spruten av lyktespylerene i trynet når du tar av dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Takker. Blir nok skruing på meg etter hvert da skjønner jeg. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg