Gå til innhold

En haug av grombiler

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

Kjørte gjennom rakkestad hjem fra jobben idag.. Siden det er gatebil til helga, så møtte jeg blandt annet på en lilla passat med bad look og masse annet..så strøken ut..Tror han hadde en prosjekt tråd her engang for lenge siden..

Møtte også en gul rx7 med (veilside?) styling..hadde lufte hull i vippe lykta.

Også en orginal svart Rx7.

Møtte også på 2 svarte Nissan 200sxer, begge med drifte stuk..Den ene hadde vinge, den andre uten tror jeg..la ikke merke til noe ihvertfall.

Møtte også på: Dodge Ram Srt10(sølv), Ford Lightning(Svart), Mustang GT 500 shelby(Blå med hvite fartstriper), 4 stk supra, 2 skyline r 33 gts t med hvite skilter, 3-4 stk 200sx s14a og en 200sx s13(leste riktig ja) til med S15 frontlykter og uten front fanger og stor intercooler.

Info?

Fy søren så mange som har kommet seg til gatebil allerede..I går på morran så stod det 5-6 camping biler og mange fete grom biler på parkeringa(3 dager før gatebil begynner)..til og med parkerings vakter.. idag stod nesten hele parkeringa full der klokka 5 på morran..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt hehe :p skjønner ikke at folk gidder hele helga jeg :P

men gleder meg til lørdag, de fleste der ( japsene) hørtes gromme ut :P

gromme ja.. på veien hjem igjen når den rekka med 200sxene kom..(3" og grom lyd fra før av..) så var det like før jeg snudde og la meg etter.. herregud som jeg gleder meg..drar opp en tur i kveld og..så jeg kan få tatt noen bilder..

Hele lille rakkestad er full av grom biler nå..7 av 8 biler var vel gatebiler..

Kan nesten bare stille meg på fortauet i sentrum og stå rolig en time og få knipsa en hel haug av bilder.

Ble flekka av en 240tic på vei opp og..spannt forbi meg..Må ha hatt endel hester under panseret.

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mange uregistrerte biler der oppe altså:thumb hehe

Alle hadde hvite skilter..utenom den svarte RX7en..Fleste på gatebil har hvite skilter hvis du ikke visste det:thumb :)

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag møtte jeg på enda flere..alle er på vei oppover nå.. Flekka en rød 200sx s14a med lexus bak lykter, carbon panser, jdm styling og fete felger.. Herreguuud så fet..Tror det er en oppgradert versjon av moon valley drifters sin.. Møtte på eks. cossien til Rud racing og..den grå..helt lik som den alltid har vært med unntak av ett par logoer er fjernet..

Møtte også på en sierra cosworth med cameleon farger..helt mørke blå foran og gusje gul bak..så ut som cameleon ihvertfall.

Apropo top secret supra..så stod Tom ole med top secret supraen nede ved en rundkjøring ved rolvsøy veien nå netopp..med en medhjelper i motor rommet for å koble/fikse noe..fikk start på den akkurat i det jeg kjørte forbi.

Blir morro å dra opp imorra og på søndag..gidder ikke idag, siden det blir så lite kjøring iforhold til åssen det blir imorra..eneste jeg er litt nervøs for er om noen av de nye grom bilene havarerer idag..som vs har gjort noen ganger.

http://www.gatebil.no/index.php?id=1010&pageid=116 her blir det oppdatert med bilder

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner dere alle som kan reise til Gatebil treffa med egen bil til og med. Jeg har planlagt at jeg skal hvert eneste år fra og med 2003, men har aldri fått råd eller hatt noen bil å reise med. Gir snart opp! ehh. nei.. Prøve litt til :P

Må få start på Manta'n og lakkert den og spart litt penger og få ræva mi opp dit neste år da..

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider