tobbern Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 noen som vet om noe billig trim til vr6?.... Har bare k&n 53i kit ellers er motoren helt standard....lurer på om det er vits og begynne og n/a tune bilen p.g.a høy pris på deler som grenrør og kammer til denne bilen...turbo kit i tyskland koster ca. 20k og da har man jo 250hk med det minste kittet... Hvis jeg ikke går turbo lurte jeg på hva som lønner seg ang. n/a tuning..hørte at g-tech portet og polerte innsugs manifolden for 1500kr....tenkte også på eksos anlegg til vr6..vil ha nesten standard eksos støy på lavere turtall og tomgang og kun litt brøl når jeg gir på..tror jeg blir og bytte ut eksos potta som ser ut som en koffert med en liten en som følger med i eff. anlegg og bytte bak potta til noe fett...noen forslag til noen som lager noe som passer meg.. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg