Gå til innhold

Overkill styla honda...

Ranger emnet

LLH

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert lett å gjøre forbrytelser i det lander..

Beskrivelse av gjerningspersonen;

Passlig høy, svart hår, bart og lang hvit kjole.

Det passer jo ikke spesielt mange, ser det ut som. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ما شاء الله تبارك الرحمن

والله حركه جديدة وطالعه ادب

على الاكورد

ويعجبني الشخص اللي يجيب شي جديد مو يقلد

والله يحفظه من العين و شر الحاسدين

وتسلم يا ماهر على الموضوع

Vil si han har et bra poeng der. Selv om jeg ikke helt er enig i det siste han skrev.

Men, Honda'en i seg selv var ikke så gæli. Dørene, panseret og bagasjeluka så jo ikke ut i måneskinn. Ikke en gang i arabisk måneskinn. Kunne også ha spart seg for den grådige camberen bak samt BMW-felgene. Ellers så var det ikke no særlig å sette fingeren på.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vrir meg i latter av dem som sier noe negativt om denne.

Selv mener jeg alle japser er driftsikre biler som ikke er brukenes til mer en og flytte personer og diverse varer fra A til B. m.a.o: Helt greie!

Men skal du sitte og taste på det godt utbrukte tastaturet ditt om hvor fæl og ekkel denne var. så kom med noe som er bedre selv først. Til informasjon så er det kansje lurt og stille opp alle de 20 andre supersportsbilene du har i garasjen som du har kjøpt med alle oljepengene du dro inn forige mnd. så ikke folk tror du er helt teit... hehe (du er vel ikke teit?).

Joda bare bestill alle delene på nettet og betal med platina kortet ditt. så kan du sette de personlige mekanikerene dine til og skru det på. Dritfet show bil kommer det til og bli.

Eller litt realitet: Slit opp r*va di fra den stolen og kom deg på jobb. så kansje du har spart opp til den ENE gassdemperen iløpet av et halvt års tid.

(eller har du ikke råd pga tastaturet knakk og du måtte kjøpe nytt etter du har lest denne meldinga?) Ok.. si 6 mnd da..

nei denna blei lang...

Poenget er: har man råd, har man lov! og den var morsom og se på!

P.s. Har du noe penger til overs? sett inn på kontoen min. kontonummer fås på PM.

:hello:

over 20 biler på samvittigheten.

E36 M3 cab atm

Lenke til kommentar
Del på andre sider