gEIRA Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Kjøpt meg en 523, for 2-3 måndter siden. Ønsket en cruisebil i motsetning til 3-serie, og må si at kvalitetsfølsen er enormt forkjellig. E39 føles som en meget eksklusiv bil i forhold til E36, som jeg har hatt 2 ganger før. Kikket mye på 528, men fant ut at 523 var like greit da de er ca like spreke og prisforskjellen var ganske stor for et velholdt eksemplar. Av utstyr er det helt ok (sportseter, xenon, skinn, kjørecomp, ac, soundsystem osv) Farge: Schwartz II Motor: M52B25 Bildene er fra da jeg kjøpte den, med unntak av at jeg satte på nye skilter. Har gjort litt utvendig, forbedret kjøregenskapene og fikset endel innvendig i ettertid. Så er InspeksjonII tatt, samt at jeg har en fin lang pakke her hjemme, og en stor pakke er på vei fra Tyskland. Nye bilder kommer vel når jeg får tak i kamera. Så dere får unnskylde gubbelooken :thumb Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Grattis fin skikkelig vogn! Kvalitetsfølesen er natt og dag ja fra e36. E36 er nok den bmwn som har dårlig kvalitetsfølelse. Hvertfall interiørmessig. Fin med M front og 01 lyktene :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Er det for galt av meg å spørre om pris? men ser uansett ut som et pent eksemplar. har selv planer om å anskaffe meg en E39 til våren, men må spare litt penger og låne reste :D gleder meg sykt Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Takk for de 2 kommentarene. Enten så appelerer ikke bilen, eller så.. Uansett. Bilen er nå senket 35mm rundt om, men har vel kommet fram til at det er for lite. Satser nok på noe rundt 50mm neste gang. Men først skal større felger på, med kant. Mulig det fyller ut endel bedre da. Så er sorte M-lister montert, uten emblem. Er ikke fan av masse M merker her og der, som vår kjære Dr_S. Samt at jeg har byttet ut gamle koppholdere + en som manglet med nye. Så har jeg 2 ting til på gang, som skal gjøre synet bakfra endel mer attraktivt. Men den tid den glede. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Loves it! Det er helt utrolig hvor mye Mfangeren(e) gjør for E39en. Gleder meg vilt til å få E39 igjen, og det blir jo ikke bedre av disse flotte bildene :thumb Hva er tiltak for å gjøre den mer attraktiv bakfra da? Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg ville montert shadowlinelister. Det gjør mye syns jeg. Syns også det er pent uten masse M merker på bilen din. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Preben: E39 på kjøpslisten igjen? Det er nok ikke dumt. hehe Ang rompa på bilen, så får du vente og se :) Ellingsen: Ja, det står på lista, å bytte til shadow. Men det får vente litt. Har som sagt litt andre ting som skal på først. Samt at jeg må spare litt, ved eventuelt utflyttning snart. Men helt enig! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Tja, jeg leter og leter iallefall. Har i utgangspunktet sniffet litt på en 2001-2002 520iAt med M-pakka. Lurer på om BMW kjørte noe kampanje på de bilene, for det er utrolig mange dønn like ute å går. Dessverre er de nok litt for dyre for meg, så jeg hopper vel ned på rundt 2000 mod. Hvordan er 530DA'en, noen som vet? Tilbake til bilen din: jeg er fryktelig enig at M-emblemene godt kan droppes. Dette er BMW, og da trenger man ikke flashe the goodies. :smilbmw :cool: Sleng ut noen bilder av interiøret også da. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Ser at 5 serien i diesel utgave er veldig ofte utstyrt med m-pakke som du sier. Mulig det er et tilbud man får når man kjøper. tviler på at Ola Norman kjøper inn full M-pakke og setter på diesel kjærra si. Skulle ta bilder igår, men skjøte-kablen/rullen funka ikke. Så da når ikke støvsugern fram. Men vurderer å sette den bort til rens, bare for å få gjort alt skikkelig. Bilder av interiør kommer nok etterhvert. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Tja, jeg leter og leter iallefall. Har i utgangspunktet sniffet litt på en 2001-2002 520iAt med M-pakka. Lurer på om BMW kjørte noe kampanje på de bilene, for det er utrolig mange dønn like ute å går.Dessverre er de nok litt for dyre for meg, så jeg hopper vel ned på rundt 2000 mod. Hvordan er 530DA'en, noen som vet? Tilbake til bilen din: jeg er fryktelig enig at M-emblemene godt kan droppes. Dette er BMW, og da trenger man ikke flashe the goodies. :smilbmw :cool: Sleng ut noen bilder av interiøret også da. 530da er helt sinnsyk! er alt jeg har å si om den! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Flott bil Geira.. nå blir det ny på meg å! vet bare ikke hva:S Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hm, ny eksos på bilen. Eisenmann, 2x83 rør Henger skeivt fordi utrolig nok så var det kun et feste på den nye potta. Så har time hos et verksted så de skal se på saken. Må sveises en 'stang/pinne' på eksosen så jeg kan bruke de orginale gummifestene på bilen, eller så må noe annet lurt tenkes ut. Men fått rota meg til å lage et dårlig lydklipp og bilde. Går ikke så fort her! Bilde og film er tatt med mobil :) Lydklipp (quicktime); eksos1 Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 pen bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Strøken kjerre, geirA...men synes du skal ha facelift bak også siden du har foran ;) Og M-logo på sidelistene synes jeg ikek er noe overtramp akkurat. Interiørbilder snart? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Facelift kommer, med tiden :) Har vært og ordnet eksosen idag, nå henger den 99% rett, og skjøten er blitt helt tett. Byttet samtidig mellompotte også, og må si at lyden ble helrå. Enda grovere. Og skal få rota meg til et interiør bilde ja, men har vært litt sløv med rengjøring inni :s Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg