Gå til innhold

E39 523i (gEIRA)

Ranger emnet


gEIRA

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Da har jeg kommet hjem fra Spania, og har vel brukt opp feriebudsjettet og vel så det for i år.

Thailand turen var ikke den billigste.

Føler egentlig at jeg klar for å åpne pengesekken til bilbruk, da det har blitt veldig nedprioritert.

 

Det har vært etterspurt noen bilder av interiør tidligere her, og har endelig tatt de.

Samt 2-3 andre, med vinterhjula på. Kvaliteten er sådær, mobilbilder.

Dette blir de siste bildene på lenge, da vinterns og vårens oppgraderinger holdes hemmlig fram til sommern.

Håper å ha bilen ferdig til da.

Ja vet, jeg er kjip :) Uansett er jeg klar for å bruke kroner på bilen nå, og det skal jobbes hardt framover. Deretter skal det skytes ordentlig bilder.

Cheers.

 

DSC00048.jpg

 

DSC00044.jpg

 

DSC00037.jpg

 

DSC00038.jpg

 

DSC00040.jpg

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en veldig pen bil, med rette farger og rett utstyr :) Spent på å se hvilke planer du har for den!

 

Takk

 

har du noen bilder av hvordan monteringa av eksosen blei? fjernet dere den Y ledd mellompotta?

 

Har ikke bilde av understellet nei, men y-leddet er fjernet, og erstattet med 'rakt' rør. Ble mye mer lyd, + noe lettere bil, tipper mellompotta veier rundt 10kg.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-12hk bare ved å fjerne mellompotta, jeg har mine tvil. Men jeg tørr påstå at jeg har de 188hk som motoren er benka til, orginalt.

Bilen går ikke no veldig syns jeg, men helt ok. Har ikke merka så mye forskjell før og etter for å være ærlig, dro ikke bilen så mye på gira før jeg fikk på potta, var ikke så morsomt da =P

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170hk orginalt ja. men det er på papiret.

men jeg mente uansett 182hk, ikke 188, huska litt feil.

sikkert noe differanse fra motor til motor, det sies å være 180-185 ca, da målt i benk. fant forresten en liste.

 

BMW - Claimed power - Actual power - Claimed torque - Actual torque

1.6 / 4 cyl. (316) - 102 hp - 102 hp - 150 Nm - 147 Nm

1.8 / 4 cyl. (318) - 116 hp - 115 hp - 168 Nm - 160 Nm

2.0 / 6 cyl. (320) - 150 hp - 150 hp - 190 Nm - 189 Nm

2.5 / 6 cyl. (323) - 170 hp - 182 hp - 245 Nm - 245 Nm

2.5 / 6 cyl. (325) - 192 hp - 188 hp - 245 Nm - 245 Nm

2.8 / 6 cyl. (328) - 193 hp - 193 hp - 280 Nm - 268 Nm

3.2 / 6 cyl. (M3) - 321 hp - 320 hp - 350 Nm - 359 Nm

 

så med eksos, og innsugbytte er nok ikke 200hk så urealistisk.

så kan man jo eventuelt chippe og bytte luftfilter pluss fler ting som jeg ikke husker, er en kar i usa som testa dette nøye.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår