Mk2-16v Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Ble det noe kjøring på Fredag'n eller kom pol10 å stoppet det? Hørte noen rykter om det nemlig..... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Noen fra pol10 som kanskje kan svare? ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Mk2-16v Ble det noe kjøring på Fredag'n eller kom pol10 å stoppet det? Hørte noen rykter om det nemlig..... jeg var ganske tidlig ute der, og det jeg la merke til når jeg begynte å nærme meg var ett helikopter som surra rundt der.. Ja det var P4 helikopteret, det samme som politiet låner hvis de mener de trenger det. Litt overdrevet spør du meg men... Når jeg kom opp dit var det kun noen lokale helter der 2-3 stk og en sivilbil som surra rundt. Helikopteret fløy over oss med 2-3 minutters mellomrom en times tid.. Etter hvert kom be-4-you volvo`n, en cossie en gtr og en impresa, vi prata og tok litt bilder osv, men no racing ble det ikke hvertfall. Til slutt kom sivilpolti bort og prata med oss, og lurte på hvor vi var fra osv. En ting jeg stussa litt over var at han sa, and I quote : Hvis dere er her pga en internettside, har dere driti dere ut! Så tydeligvis visste de godt hvorfor noen tok turen dit tenker jeg... Fikk meg en utblåsning på vei hjem hvertfall :)) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by gsxr600 Til slutt kom sivilpolti bort og prata med oss, og lurte på hvor vi var fra osv. En ting jeg stussa litt over var at han sa, and I quote : Hvis dere er her pga en internettside, har dere driti dere ut! hehe får vel se hvem som driter jeg ut. De må jo møre opp på hvert treff vi skriver om, så nå skal dem få seg mye å gjørra!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by gsxr600 Til slutt kom sivilpolti bort og prata med oss, og lurte på hvor vi var fra osv. En ting jeg stussa litt over var at han sa, and I quote : Hvis dere er her pga en internettside, har dere driti dere ut! Så tydeligvis visste de godt hvorfor noen tok turen dit tenker jeg... Dere dro jo dit for å treffe kamerater og slå av en prat om biler, ikke sant ;) så det var pol10 som hadde driti seg ut ved å leie inn p4 helikopteret til flere tusen kroner :D Vi kan jo "planlegge" flere streetrace vi så de får litt å gjøre. (if you know what I mean ;) ) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Mk2-16v Dere dro jo dit for å treffe kamerater og slå av en prat om biler, ikke sant ;) så det var pol10 som hadde driti seg ut ved å leie inn p4 helikopteret til flere tusen kroner :D Vi kan jo "planlegge" flere streetrace vi så de får litt å gjøre. (if you know what I mean ;) ) Det blei ltt for dumt ja, vi kunne ikke gjøre annet enn å le av de egentlig. Vi burde kanskje annonsere vært treff med at vi skal kjøre streetracing på veiene, da kan de få litt å henge fingra i, annet en å spise donuts :D Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 vi kan ha streetrace når det derre top-møte settes i gang. alle møter opp på motorveien ved olavsgård setter opp bilene sine langs kanten å frem med varseltrekanten...så tester vi 0-100 :D den hadde dere ikke tenkt på dere med blå skjorte, lakksko og volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Håkon A alle møter opp på motorveien ved olavsgård setter opp bilene sine langs kanten å frem med varseltrekanten...så tester vi 0-100 :D hehe "Streets closed pizzaboy. Find another way home." :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by boXer "Streets closed pizzaboy. Find another way home." :D "God damn streetracers!!" :D :D :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by boXer hehe "Streets closed pizzaboy. Find another way home." :D hehehehehe :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 så fort ting går seg til her, så melder jeg meg inn på det "blakke lakrisen" - tingen .. hehe.. (har ikke tenkt til å gjøre no ulovellig, bare titte litt.. ;) ) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by famir "God damn streetracers!!" :D :D :D fikk lyst til å se på film jeg nå. Men har jo sett den før får heller lage noe gøy snart :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg