Gå til innhold

Hva skjedde på Eidsvoll på Fredag'n ?

Ranger emnet


Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mk2-16v

Ble det noe kjøring på Fredag'n eller kom pol10 å stoppet det?

Hørte noen rykter om det nemlig.....

 

jeg var ganske tidlig ute der, og det jeg la merke til når jeg begynte å nærme meg var ett helikopter som surra rundt der.. Ja det var P4 helikopteret, det samme som politiet låner hvis de mener de trenger det. Litt overdrevet spør du meg men...

 

Når jeg kom opp dit var det kun noen lokale helter der 2-3 stk og en sivilbil som surra rundt.

 

Helikopteret fløy over oss med 2-3 minutters mellomrom en times tid..

 

Etter hvert kom be-4-you volvo`n, en cossie en gtr og en impresa, vi prata og tok litt bilder osv, men no racing ble det ikke hvertfall.

 

Til slutt kom sivilpolti bort og prata med oss, og lurte på hvor vi var fra osv. En ting jeg stussa litt over var at han sa, and I quote : Hvis dere er her pga en internettside, har dere driti dere ut! Så tydeligvis visste de godt hvorfor noen tok turen dit tenker jeg...

 

Fikk meg en utblåsning på vei hjem hvertfall :))

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsxr600

Til slutt kom sivilpolti bort og prata med oss, og lurte på hvor vi var fra osv. En ting jeg stussa litt over var at han sa, and I quote : Hvis dere er her pga en internettside, har dere driti dere ut!

 

hehe får vel se hvem som driter jeg ut. De må jo møre opp på hvert treff vi skriver om, så nå skal dem få seg mye å gjørra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsxr600

Til slutt kom sivilpolti bort og prata med oss, og lurte på hvor vi var fra osv. En ting jeg stussa litt over var at han sa, and I quote : Hvis dere er her pga en internettside, har dere driti dere ut! Så tydeligvis visste de godt hvorfor noen tok turen dit tenker jeg...

 

Dere dro jo dit for å treffe kamerater og slå av en prat om biler, ikke sant ;) så det var pol10 som hadde driti seg ut ved å leie inn p4 helikopteret til flere tusen kroner :D

Vi kan jo "planlegge" flere streetrace vi så de får litt å gjøre. (if you know what I mean ;) )

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

 

Dere dro jo dit for å treffe kamerater og slå av en prat om biler, ikke sant ;) så det var pol10 som hadde driti seg ut ved å leie inn p4 helikopteret til flere tusen kroner :D

Vi kan jo "planlegge" flere streetrace vi så de får litt å gjøre. (if you know what I mean ;) )

 

Det blei ltt for dumt ja, vi kunne ikke gjøre annet enn å le av de egentlig. Vi burde kanskje annonsere vært treff med at vi skal kjøre streetracing på veiene, da kan de få litt å henge fingra i, annet en å spise donuts :D

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår