chevy-mekk Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hello: Ang. Chevy Starcraft G30 Automat. Er d noen som kjenner litt til disse bilene. Har problemer! Noe er hoppet av i giroverføringen. Når jeg drar girstanga til meg for å sette den i gir er d ingen motstand, og jeg får ikke skiftet gir. Er det noen som vet hvordan dette er bygget opp fra girstanga og nedover. Hva kan være galt? evt. hva er hoppet av:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Er vel både stag og vaiere på overføringen? ville først sett under bilen, mens noen prøver å gire inni. Mener girvelgern ligger på førersida på kassen. Se om Det er noe bevegelse der. Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg