Gå til innhold

WestSide-Racing Lånkebanen 29 juli

Ranger emnet

Thjoms

Anbefalte innlegg

Ingen som har ledig plass da?

Får ikke kommet meg utover ellers :(

Har kanskje mulighet til å fungere som fotograf, har ett sånn nikon d1h kamera liggende.

jeje...holder til like ovenfor charlottenlund, oppå stokkanhaugen om noen har muighet.

Pm eller no sånnt.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jan betten e frå surndaln. :) gleder som fan nå. men skjønner ikke helt dette med tidspunkt. de som skal på banen å kjøre slipper ikke inn klokka 10 ? er vel ike banekjøring kun for westside medlemene ?
Han e fra surndaln ja:)åpner for alle kl 10 00.kjøring for dem som vill:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om dårlig oppmøte :( Skjeldent det er masse ledige plasser på utstillingsområdet på Lånke...

På en annen side, sikkert et av de beste treffene for de som var ute på banen, masse kjøretid og ingen kø :)

Og været var heeelt suverent!

det var veeldig dårli oppmøte.. :P menmen, passerte deg forresten når jeg skulle kjøre inn mot lånke=) pen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om dårlig oppmøte :( Skjeldent det er masse ledige plasser på utstillingsområdet på Lånke...

På en annen side, sikkert et av de beste treffene for de som var ute på banen, masse kjøretid og ingen kø :)

Og været var heeelt suverent!

Tror jeg møtte deg jeg å tombra... bilen fungerer nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff. Lite folk, men det positive var at det var lite kø for å komme utpå!

Jeg sleit med at bakhjulene tok opp i skjermene når jeg ga på, så jeg måtte ta det litt med ro. Blir justering av camber nå!

-83 911 RUF

-73 911 E

-06 BMW 320 dt Hartge

-06 Volvo V50 (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider