Aleksander Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg sitter her også og venter på bilder :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo10 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 okay, slapp deg bare forbi jeg når jeg var på banen :) vet du om det finns bilder fra treffet noensteds? Hvilken bil kjørte du? Vet ikke om det er lagt ut noen bilder. Hadde vært artig å sett. Siter -83 911 RUF -73 911 E -06 BMW 320 dt Hartge -06 Volvo V50 (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders_ Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 kjørte en bmw med meget pene rosa felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Solbrent ja. Bra treff men desverre litt slapt oppmøte. beundringverdig satsing av PK karen i 245'n he he.:thumb Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Syntes jeg så den roadstern der i Selbu for noen kvelder siden jeg... Siden jeg bor i Selbu så er vel det ganske naturlig... turbo10: synd det skrubba så mye, sku likt å liggi bak deg gjennom svinga å sett om jeg klarte å holde følge.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo10 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 kjørte en bmw med meget pene rosa felger :D Å, så ut til å gå bra den! 3,8 M5? turbo10: synd det skrubba så mye, sku likt å liggi bak deg gjennom svinga å sett om jeg klarte å holde følge.. =) Hadde vært artig å sett når ting fungerte ja. Sleit med subbende gateslicks bak, og steinharde pucker foran. Understeer, understeer... Siter -83 911 RUF -73 911 E -06 BMW 320 dt Hartge -06 Volvo V50 (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders_ Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Er ikke 3,8 nei. en chipa 3,6. Var ikke så villig først på dagen, hadde bortimot nye 245 dekk bak, men på slutten av dagen ble det bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Civic_karen: Takk for det, litt lakk og slikt som står igjen før den kan kalles pen men :) Tror jeg møtte deg jeg å tombra... bilen fungerer nå??? Ja møtte deg når jeg var påtur ut, vurderte å stoppe å hilse på :D Fungerer fint nå ja, må vel utpå banen neste gang:thumb Ensom med FWD utpåder, men who cares? :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Bilder Å Film Folkens :d Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Civic_karen: Takk for det, litt lakk og slikt som står igjen før den kan kalles pen men :) Ja møtte deg når jeg var påtur ut, vurderte å stoppe å hilse på :D Fungerer fint nå ja, må vel utpå banen neste gang:thumb Ensom med FWD utpåder, men who cares? :D Ja viktig å konstant vurdere :) hehe Nei tok litt tid for meg å koble å da var jeg jo allerede 50 meter nedi baken så... er din senket mye?? skeptisk til lånke jeg ja... sikker på at bilen hopper av banen ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Min er senket 40mm. Trangt nok med 17" på, blir vel å hive på orginale 15" om jeg skal utpå :D Har noen bilder få dårlige bilder, kan hive ut senere :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Bilder ja: Alle tatt med mobil, fra samme plass, så kvaliteten er deretterviolin Og min personlige favoritt, som faktisk turte å utpå banen også: :pray Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Var da ett artig treff! Ikke verdens beste oppmøte, men var passe etter min mening, gjorde at det ble lite kø å greier for de som skulle utpå:) Jeg har noe film og bilder... skal prøve å få fikset de å få det ut iløpet av dagen.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ikke noe å si på været ihvertfall. Personlig sterkt fornøyd. Fikk jo endelig produsert litt dekkrøyk.. Arti va d. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Min er senket 40mm. Trangt nok med 17" på, blir vel å hive på orginale 15" om jeg skal utpå :D Har noen bilder få dårlige bilder, kan hive ut senere :) 40 på origianl rst da? altså d samme som meg 60mm?? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg