Gå til innhold

Nye Max Power-nettsider

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

Da er Max Powers nye nettsider lansert på http://www.maxpower.no. Her ligger det blant annet en samling tekniske artikler fra bladet, og endel artikler som aldri tidligere har blitt publisert.

I tillegg finner du wallpapers, filmer og vi vil også legge ut alle bildene vi tar på treff etterhvert. (På hvert treff tar vi 1.000-1.200 bilder, og bruker bare 50-60 av dem i bladet...)

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice! Ser bra ut den, mye moro filmer, som er sakset fra streetfire (?)

Likte fargene, det var liksom veldig rødt, uten at det ødela for lesing osv,

noe som ikke skjer så ofte

Filmene er hentet litt her og der, ja. Vil legge ut nye filmer med jevne mellomrom, og det samme med treffbilder, bakgrunnsbilder etc.

Kan jo legge til at alle treffbilder som legges ut selvfølgelig vil være gratis tilgjengelig for alle, og kan også lagres på egen harddisk osv ;)

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TØFT! Har ventet på dette!

Dere burde skrive datoen når neste nummer kommer ut på forsiden.

Lurer på om Julinummeret er langt unna postkassa mi =/

God idé.

Julinummeret burde ikke være langt unna nei, skal være ute hos de aller fleste abonnenter i dag eller aller senest mandag. Kommer i butikkene på mandag også.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk side. Bladet deres er også helt greit, selv om journalistene bærer preg av fjortis og lite kunnskap. Men liker bladet for bilene som er med, damene og de "gjør det selv" artiklene.

Takktakk, men jeg ser gjerne en utdyping av hva du mener med lite kunnskap? :confused:

At folk tar oss for fjortiser er det vel vanskelig å gjøre noe med :rolleyes:

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt av TAm, de tekniske artiklene er gull, og anntageligvis den største grunnen til at jeg kjøper. lei av plastikkstyling og 1.000.000kr biler, jeg synes dere med stor suksess kunne vist litt mer "råbygg", restaureringer og komplette bygg, som elanzer her på forumet's 626? bare ment som et eksempel.

litt mer fra "gutta på gølvet".

supraer fra dubai engasjerer ikke på samme måte, uansett hvor fete og heftige de er.

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider