Gå til innhold

Da ble det einser på meg også! (Golf 1)

Ranger emnet


Danna

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hentet bilen i går... Danna er en utrolig hyggelig og god bilselger, anbefales! Så løp og kjøp 2'ern hans ;)

 

DSC00979.jpg

 

DSC00978.jpg

 

Skal ta godt vare på bilen, og lager sikkert en egen tråd om den etterhvert :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere morsomme eller? Kommer aldri noe styling på denne...

Den beholdes som den er fram til vinter iallfall, da kan det hende det blir litt rustfjerning osv.

Stuket beholdes iallfall, med takgrind og full pakke!

 

Har jo sin sjarm sånn den er også ;)

Det første som skjer er å ordne bensinlekkasje ved påfyllingsrør bak, ser det begynner å dryppe litt (Var en god dam under bilen på jobb i dag). Og bytte interiør og litt annet småtteri :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den bilen, har fått enda en god eier. Først Laksen, så Danna og nå Laaars. Det fete er at nå bor den i Asker, så nå må jeg holde øynene opp for den. Tror virkelig små baklamper hadde gjort seg på den. Kjenner jeg deg rett, Laaars, forblir den ikke daily driver lenge. Står nok i 1000 deler fortere enn du vet. Litt rust her, litt interiør der, og kanskje en ny bakende, litt rustkapping og sveising, og jammen ble ikke det et lite prosjekt også. ;)

Gratulerer :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere morsomme eller? Kommer aldri noe styling på denne...

Den beholdes som den er fram til vinter iallfall, da kan det hende det blir litt rustfjerning osv.

Stuket beholdes iallfall, med takgrind og full pakke!

 

Har jo sin sjarm sånn den er også ;)

Det første som skjer er å ordne bensinlekkasje ved påfyllingsrør bak, ser det begynner å dryppe litt (Var en god dam under bilen på jobb i dag). Og bytte interiør og litt annet småtteri :)

 

Skla du kvitte deg med interiøret? selge det? Isåfall er jeg interessert! Du kan få i bytte et swallowtail-interiør, strøkent brunoransje.

 

MVH

 

EDIT!: glemte jo å gratulere :)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kaste på den andre felger.. felgene som står på nå er fete.. men trur det hadde vert mye fetere med noen 13" som er breie:D å senke enda mere:cool:

 

P-slots er noe av særpreget.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk bilen tom for olje langs veien, selvom jeg sjekka olja tidligere på dagen. Var riktignok ganske lavt, men allikevel. Var rett i nærheten av en bensinstasjon så vi fikk trilla litt og gått litt :) Ikke noe problem.

Skal gå over motor til helga og få sjekka litt diverse. Den går litt dårlig på tomgang når den er kald... så det blir å starte en del ganger og prøve å holde litt turtall til den blir varmere :) Men men... storkoser meg med bilen og kjører rundt med et stort smil :D Man kan ikke ha denne bilen om man ikke liker oppmerksomhet iallfall.

 

 

Digger den bilen, har fått enda en god eier. Først Laksen, så Danna og nå Laaars. Det fete er at nå bor den i Asker, så nå må jeg holde øynene opp for den. Tror virkelig små baklamper hadde gjort seg på den. Kjenner jeg deg rett, Laaars, forblir den ikke daily driver lenge. Står nok i 1000 deler fortere enn du vet. Litt rust her, litt interiør der, og kanskje en ny bakende, litt rustkapping og sveising, og jammen ble ikke det et lite prosjekt også. ;)

Gratulerer :)

Takk takk :)

Ikke glem at også Polardego og Dinglevims har eid den, om jeg ikke tar feil.

Den blir i daglig drift fram til jeg får meg ny bil iallfall :D Hehe, det blir vel når vinteren nærmer seg. Og da blir jo Golfen satt bort, og da kan man jo finne på mye morro ;)

Det blir iallfall ingen totalrestaurering. Men et lite prosjekt skal vi ikke se bort i fra!

 

Ofte i Asker-traktene eller? Du bor kanskje ikke så langt unna? Får skrike ut så kan du sitte på en tur. Hehe ;)

 

Skla du kvitte deg med interiøret? selge det? Isåfall er jeg interessert! Du kan få i bytte et swallowtail-interiør, strøkent brunoransje.

 

MVH

 

EDIT!: glemte jo å gratulere :)

Takk takk!

Det interiøret som sitter i? Har et 77 GLS interiør som skal inn, som jeg hørte du sikla litt på. Det skal nok ikke selges desverre ;) Det som sitter i bilen kan sikkert selges når det er plukka ut om du trenger det?

 

Må kaste på den andre felger.. felgene som står på nå er fete.. men trur det hadde vert mye fetere med noen 13" som er breie:D å senke enda mere:cool:

Det hadde selvfølgelig vært kult, men det koster, og som Eirik sier; P-slots er litt særpreg. Passer stuket mycket bra! ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår