Oshim Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 p-slotsa mine har denne teite ET'n.. er bekymret for att dekket vil fure borte justeringa på senkesettet. har tenkt å space dem ut litt, men hvor mye? ..felga er 6x14 foresten.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Bør space ut minst 10 mm iallefall.. 20 mm, så tenker jeg det blir porrigt :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 har 4stk på 5mm ..legge på 2stk på hvert jul foran da.. ehh Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Til og med ET 35 (som man vil oppnå med 10mm spacere) skal holde hardt med gewinde-fjærbein. Spesielt ettersom nesten alle dekk vil få pølseform på disse smale felgene. Personlig ville jeg gått for 15mm. Da får du også sentreringskant på spaceren, som gjør det lettere å få entra hjulet. To spacere utenpå hverandre anser jeg som en dårlig spøk;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Böhser Onkäl: supert å høre:) ..blir litt kjipt med gildestuk men, jeg SKAL ha p-slots i sommer uansett:-) ...og ja, å lage sandwich med spacere var en dårlig spøk. Breifelger får jeg vente med til jeg får enn litt mer sporty einser Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg