Brede Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Lurte paa hva som er forskjellen paa 535i og M535i. Snakker om E28 her (er vel bare den som har M535i). Stivere understell? Annet interioer? M-merker? Staar det "M Power" paa motoren paa M535i? Er det forresten mye feil paa M535i'er? Verdt aa kjoepe en til 40-50000? Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Fant en fin side her: http://www.bmwmregistry.com/faq.php Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Den største utseendemessige forskjellen er iallefall at den har fått et helt eget M-tech styling kit, personlig synes jeg det er fetere enn M5 sitt og. Bilen i min avatar er en M535i. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Er nok lettere å finne sportsinteriør og sportsunderstell på 535, men det varierer på hva første eier'n tok seg råd til. Sportsunderstellet har Bilstein eller Boge dempere og litt lavere fjører enn vanlig e28, men den er fortsatt høy som et fjell. 535 har en større diff enn de midre modellene og er du heldig kommer du over en med diffbrems. Ellers er understellet lik med 528 som har annen camber bak enn resten. Motorene tåler en hel del bank og er en drøm å kjøre i den forholdsvis lette bilen. Dette er jo gamle biler som i mange tilfeller har blitt brukt hard og fått for lite vedlikehold, så litt reprasjoner her og der må nok påberegnes. Delene er ganske rimelige og tilgangen er god. Det viktigeste etter mitt syn med e28 er å finne en som ikke er opprusta og som virker bra ved prøvekjøring. Et greit eksemplar er absolutt verdt 40-50000 etter mitt syn. Lykke til med handel. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Er nok lettere å finne sportsinteriør og sportsunderstell på 535, men det varierer på hva første eier'n tok seg råd til. Sportsunderstellet har Bilstein eller Boge dempere og litt lavere fjører enn vanlig e28, men den er fortsatt høy som et fjell. 535 har en større diff enn de midre modellene og er du heldig kommer du over en med diffbrems. Ellers er understellet lik med 528 som har annen camber bak enn resten. Motorene tåler en hel del bank og er en drøm å kjøre i den forholdsvis lette bilen. Dette er jo gamle biler som i mange tilfeller har blitt brukt hard og fått for lite vedlikehold, så litt reprasjoner her og der må nok påberegnes. Delene er ganske rimelige og tilgangen er god. Det viktigeste etter mitt syn med e28 er å finne en som ikke er opprusta og som virker bra ved prøvekjøring. Et greit eksemplar er absolutt verdt 40-50000 etter mitt syn. Lykke til med handel. Hilsen Trond Han spørte vel om forskjell på 535 og m535, ikke forskjell på 535 og andre e28 :D Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 hei. har selv en m535i som jeg holder på å restaurere +++ noen viktige ting å se på hvis du ska kjøpe er: rust på følgende steder, under hjulbuelistene, jekkpunktene og kanaler (festepunkter til skjørter osv), tanken (under det lille lokket i bagasjerommet), batterikasse, reservehjulsbrønn (vektene er garantert rusta tvers gjennom) underkant av dører, eksos og sist men viktigst, fjærbeina.. de er enten blitt bytta, eller så er de gjennomrusta. og de koster 4800,- per stykk nye, + at da må du ha nye abs sensorer også, for de sitter garantert fast som faen. blir med andre ord fort ganske dyrt. en annen ting du bør være obs på er sprekker i dasjen, for den er ikke spesielt morsom å bytte, og interiøret bør være pent, for det er DYRT å fikse på.. men er alle disse tinga i orden, så er den jo seff vært mye mer enn 40-50000,- så du må se ann litt. og høre litt på div priser på ting å tang.. motor å driverk er steike bra på disse bilene så det trenger du ikke bekymer deg for, bare det virker.. hehe bilstein demperene er det livsgaranti på så er ikke noe problem dette heller. lykke til med bilhandel.. m535i er en utroli kul bil, ikke minst sinnsykt morsom å kjøre.. Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.