Gå til innhold

Bredere? Hvorfor?

Ranger emnet

Assi!

Anbefalte innlegg

Nå aner jeg heller ikke hvor " fetsund " er.. Sist jeg sjekket har jeg aldri hørt om det.

Men tilbake til poenget, Hommersåk ligger i Rogaland - Sandnes - Hommersåk.. Hva er NBS?

hehe, mitt poeng var at hvis det var i nærheten kunne du bare ha dratt dit siden du trengte det så kjapt :) om det ikke er i nærheten blir det jo flere dager med venting og frakt og virka ikke som det var det du var ute etter

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, mitt poeng var at hvis det var i nærheten kunne du bare ha dratt dit siden du trengte det så kjapt :) om det ikke er i nærheten blir det jo flere dager med venting og frakt og virka ikke som det var det du var ute etter

Så kjapt trenger jeg det ikke;p Befinner meg i utlandet, med andre ord Thailand atm. Kommer hjem neste søndag, ikke førstkommende men neste;p.

Etter hva jeg fant på nbs så fant jeg ingenting som lignet G60breddere. Vist noen av dere finner en link til meg så blir jeg hjertelig glad.

Haster ikke så fælt med bredderene og listene, så lenge jeg får de rett rundt lakkering på bilen. Kjører ikke uten;P Lakkeringen finner sted neste måned eller måneden etter det, alt etter hva som oppstår.

Mvh, Asbjørn ..

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000tusen for G60breddere ? Ran på høylyst dag det! Er det med listene og dørlistene? ;p Får vell ta og skrive mail til dem og høre med dem, hva dem skal ha.

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider