Corsa Tuner Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 siden alle legger ut info om omegane sine her får vell jeg gjøre det også da.. Er en 98mod 2.0 16v med 139000 på tellern. Bilen var helt org når jeg kjøpte den i oktober 05. Vogna er utstyrt med xenonlys, 2-sonet klima, diffbrems og automat. Første mods var å bytte de oransje fæle blinklyse til noen som går i ett med lista. Ble også montert polerte ringer rundt innstrumenta. Ble innkjøpt no Steinmetz kopi styling, fronleppe og kanalskjørt, her er det klart for lakking. Ble også Irmscher takvinge. Monterte også ett simons kat-back system for å få litt penere ennde tut, og litt lyd. Bilen er også senket med APEX 40mm fjærer. Felgvalget endte på Walpax sine 8 og 9X18, skodd med 225/40 og 255/35. Bilder av hele bilen etter all montering.. Sitter Mattig grill på bildene her da.. Ble litt lakkering av bremser også Bytta ut GL merkene med Irmscher sine Mattig grillen ble bytta ut med de 3 delene fra Steinmetz for å få mer helhet i steinmetz stylingen. Vurdere steinmetz sitt bakskjørt også. fjernet alle merker bak og kjøpt ett sett stoff matter som er en del penere enn gummimatter. Har også byttet ut orginal spillern med en Pioneer spiller, kjøpte med overgang til rattkontrollen og displayet også. Da virker alt som det orginale. Har ett par småting til fra Irmscher i bestilling, så kommer sikkert bilde når det blir montert også. Bilen brukes som familiebil, kjøre til og fra barnehage, så derfor var det uaktuelt med større motor. Har 2 andre biler som går bra nok for leking ellers;) Så kommentarer tas i mot på vogna. Bent Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Min meg på at jeg skal kjøpe denne av deg når du skal selge den:)! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 bra støken må eg si... ser du har den grillen eg vil ha... hvor fikk du tak i den? må eg til tyskland eller en tysk side for å finne den? Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 bra støken må eg si... ser du har den grillen eg vil ha... hvor fikk du tak i den? må eg til tyskland eller en tysk side for å finne den? http://www.jhs-motorsport.no/ har agentur for steinmetz nå.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hvor fikk du taki de kromma ringene i dashen? Samma side? Hehe :D Ble kjempefin den bilen! Keep it up! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hvor fikk du taki de kromma ringene i dashen? Samma side? Hehe :DBle kjempefin den bilen! Keep it up! En kammerat av meg som skaffer Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Tore? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Tore? Ja Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Forresten så finnes det ikke igjen no steinmetz på lager hos dem i tyskland. Allt til omega B er utgått Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 har alt utgått :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 har alt utgått :( Jupp Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 steinmetz er kaput.. så søtt.. ;) rieger er flotte ting.. ;) rieger all the way på min tror jeg.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaland Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hei Ble det mye råere lyd med simons kat-back system? Hvor mye kostet det? hvor kan jeg få kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hei Ble det mye råere lyd med simons kat-back system? Hvor mye kostet det? hvor kan jeg få kjøpt det? Blir lit dypere lyd, men kjøpte det mest for å få en fin bakpotte. Kan kjøpes på Torshov,bilextra eller de fleste andre stedre som selger bilrekvisita. jeg kjøpte mitt på opel, kosta vell ca 2700.- Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hmmm Prisene skulle vært like på 6`er og 4`er hehe :( Men Men da bygger man custom isteden ;) Ps. Bent jeg synes du skal bytte til Linselykter med sort innfattning. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg