Corsa Tuner Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Kødd?? Må jo få lage utseende slik jeg vill. Greit å ha en omega som blir lagt merke til også. Blir altfor mange like omegar rundt om kring, derfor har jeg endret planene. tror dette kan bli tøft når det er ferdig. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ja gjør hva du vil, så lenge du ikke skaper en trend og ødelegge omegan sin med tribals og helt vilt stygge felger,, Et rådyr som danser trance kommer det nok til og ligne på..beklager at jeg er krass, men fy... Tror fortsatt at dette er et lite 1 april spøk du har planlagt med Herr Bambo... Bambo sitter nok dag og natt for og få ferdig et modda bilde av kjerra de , med tribals og neon lys og de helt nydlige felgene.:phatyo Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ja gjør hva du vil, så lenge du ikke skaper en trend og ødelegge omegan sin med tribals og helt vilt stygge felger,, Et rådyr som danser trance kommer det nok til og ligne på..beklager at jeg er krass, men fy... Tror fortsatt at dette er et lite 1 april spøk du har planlagt med Herr Bambo... Bambo sitter nok dag og natt for og få ferdig et modda bilde av kjerra de , med tribals og neon lys og de helt nydlige felgene.:phatyo Hehe den dagen du klarer få meg til å lage ett modda bilde står ikke verden til Påske.. Ligger nok over mine data kunnskaper ser du. KAnskje jeg å skulle ha noe tribals på min Bent?:) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ja gjør hva du vil, så lenge du ikke skaper en trend og ødelegge omegan sin med tribals og helt vilt stygge felger,, Et rådyr som danser trance kommer det nok til og ligne på..beklager at jeg er krass, men fy... Tror fortsatt at dette er et lite 1 april spøk du har planlagt med Herr Bambo... Bambo sitter nok dag og natt for og få ferdig et modda bilde av kjerra de , med tribals og neon lys og de helt nydlige felgene.:phatyo neon er helt uaktuelt, å hvorfor skulle jeg å Herr Bambo lage en spøk sammen. han bor jo milevis unna meg å kjenner knapt fyrn. Bare snakka litt gjenom OMC. Tøt å ha spes omega, driter egentli i hva andre mener, er MIN bilgrinchy Tribals er tøft. Har funnet ut att de skal gå fra panseret rett over lykta, så inn i hjulhuset så de liksom kommer utigjen på andre siden av hjulhuset. Har stor tilgang på dekor, da en kamerat av meg driver firma her i byen. Etter påske er den ferdig tenker jeg.:boxing Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Omega-B Irmscher Edition Skjer med dette da? Omega B Tribal edi. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 :win Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 syns det høres ganske kult ut jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 syns det høres ganske kult ut jeg :) ja jeg og :titties: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Da var Irmscher rattet kommet også. Mangler bare å få lakk på styling og ta en helg med montering. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 VAr pent det rattet Bent :) Gleder meg til se bilen din med alt montert :) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 kansje legge ut litt bilder, noen som ikke får sett det live, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 I dag kom det gule justerbare koni foran og røde bak. Blir en del skruing i helga nå. Skal bytte stortsett alt i forstilling + montere camber kit bak. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Blir bra det her :) Gleder meg til å få se bilen ferdig nå om litt :) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hørte vi 1mai på fagernes tro;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Fått klistra på noen tribals enda da moohaaahhaa Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg