Sæther Racing Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Ok. Rattet var jo drit pent! Mangler jo bare x30xe nå og fult skinn intriør så har du den perfekte familie bilen :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Nå er bilen ferdig. Fått inn resten av irmscher delene innvendig og justert kanalskjørt og frontfanger. Skal få tatt noen bilder i samme stil som jeg tok i fjor x30xe og skinn kommer kunn om jeg kommer over en billig bil i england. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Bilen din var råflott må jeg si Bent. ble en del bilder av den i dag ;) Spes av bakfangeren :) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Tok ett par bilder i dag når det var lyst også... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 pen :) sånn ting i speilet har jeg også, bortsett fra at det ikke står irmscher på min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Utrolig pent, tror ikke bent kjører rundt med den dinglende fra speilet, det var nok bare litt "show off" ;) pga I-line hehe Men uansett..Bent.. De I-line listene er "chrom" frie? Jeg trenger komplett på begge sider til Sedan. Hva ligger prisen på alt det? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Utrolig pent, tror ikke bent kjører rundt med den dinglende fra speilet, det var nok bare litt "show off" ;) pga I-line hehe Men uansett..Bent.. De I-line listene er "chrom" frie? Jeg trenger komplett på begge sider til Sedan. Hva ligger prisen på alt det? Følger med en chromlist som kan limes på ved ønske. Prisen var 2700.- men tviler disse kan skaffes lengere. Det på den ene sia mi rota dem sammen ett sett for å få komplett. Var lister med 3 forskjellige grunningsfarger på, men de egentlig skulle være grunna vite. Står også att dem ikke er i levering lengere på irmscher siden. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Uf jeg trenger slike lister, hvordan tror du det blir og lakkere over den orginale chrommen på de orginale listen eller og rive det vekk? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ville prøvd å tatt chromlista først. Har en stygg list her jeg kan prøve å få den ut på så får du se. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ja hadde vært kjempeflott! kan du ta bilder? jeg har kastet alle de gamle listene fra den andre bilen skjønner du..:( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Her er bilen til Fettern min. den har orginal lister som chromen er fjernet på å som er lakka. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 I-line listene er klart mye penere, så slipper man den kanten til chrom lista, takk for bilde. tips fettern din at han skal lakkere hele speilet hvit, tror ikke han angrer på den Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det har han fått beskjed om å gjøre tusen ganger men han gidder ikke. Det er bare arbeidsbilen det der. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Lite oppdatering her gitt. Tenkte jeg skulle ta en liten service på vogna i dag. Skulle bytte toppdekkselpakkning, har ikke hatt opp plugger eller no så lenge jeg har hatt bilen. Plugg hullene var helt fulle med olje. Bytta pollenfilter også, så ut som det var på tide. Bytta skiver og klosser foran. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg