Corsa Tuner Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hmmm Prisene skulle vært like på 6`er og 4`er hehe :( Men Men da bygger man custom isteden ;) Ps. Bent jeg synes du skal bytte til Linselykter med sort innfattning. har xenon lys jeg, ikke å få no sorte lykter da gitt.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Stemmer det. Hadde glemt det, Sorry Mac. tone rutene? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Koster for mye og tone ruter nå. Blinket i en boks på tur til Rudskogen gitt, den kosta sikkert samme som toning på hele bilen. he he Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 :( Den er Lei! hva ble du cirkus Phota i? i hvilken sone? og hvor? og hvorfor?Sted: Dogvally???hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Koster for mye og tone ruter nå.Blinket i en boks på tur til Rudskogen gitt, den kosta sikkert samme som toning på hele bilen. he he Hmm... kjipt.. håper ikke boten blir for stor.. Toner du ikke rutene selv? Eg kjøper 3M-film.. den e genial.. bare huske å vaske godt først.. lettest hvis rutene e ute.. og hvis du får bobler, e det bare å bruke varmluftpistol på de og skubbe de ut.. koster vel ca 1000,- for film til en stasjonsvogn.. inkl vinduene framme.. eg skal tone rutene mine i ferien.. lys toning på de to fremste rutene og litt mørkere på resten.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 var i 80sona etter dal før motorveien til oslo. Hadde vell litt under 100km tenker jeg. Kjørt der så mye uten att det har blinka så gadd ikke bremse.. Første bota på 14år, så om man fordeler summen ut på antall km blir det ikke ille. Kommer sikkert en giro i posten på rundt 4k tenker jeg, men er en kammerat som får den siden jeg kjørte bilen hans og han satt på.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 var i 80sona etter dal før motorveien til oslo. Hadde vell litt under 100km tenker jeg. Kjørt der så mye uten att det har blinka så gadd ikke bremse.. Første bota på 14år, så om man fordeler summen ut på antall km blir det ikke ille. Kommer sikkert en giro i posten på rundt 4k tenker jeg, men er en kammerat som får den siden jeg kjørte bilen hans og han satt på.. hehe... hvis du lå mellom 95 og 100 får du 3600,- hvis du lå mellom 90 og 95, så får du 2600,-.. men hvis du lå litt over 100 får du 4800,-.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Er ikke sikkert du får noe engang, hehe, en venn av meg freste gjennom en fotoboks ved Askim i ~120 i 70 sone forrige høst, den blinka, men ennå ikke skjedd noe... Var litt tåke dog. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Siste montering i dag. ble litt dårlig bilde, men får ta ett bedre senere. står preget omega i mitten. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 En stor stygg harry alu list i døra?? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Kjører du stil bruker du kun orginale GM/irmscher deler, og syns du denne alu lista er stygg så er det din smak. Er mye penere enn en tynn stygg plastlist som er slitt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 En ny Plastlist med opel Emblem synes jeg er penere. Bra vi ikke har lik smak da. :) Synes det ble litt thorsov aktigt. men men Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Ser nok stor forskjell på Torshov deler til 199.- og lister til 2K gitt. Hvis ikke sliter du:hello: Bedre bilde av dem her: Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 di listene er meget pene. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Slikt ja,nå så det bedre ut ;) Det var bent med sine kamera kunskaper som hadde vært ute og knippsa litt bilder;) I sola så jeg ikke så omega emblemet ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg