Gå til innhold

Bent's Omega irmscher edition.

Ranger emnet


Corsa Tuner

Anbefalte innlegg

Ingen som har lagt no bud ennå nei.

Vill alltid ha noe sprekere, men kommer ann på hva bilen brukes til. Har hatt bilen i 4år nå og klart å holde alle fartsgrenser;)

Har ikke hatt behov for mere motor, og automat var en av grunnene akkurat denn ble kjøpt. Kunne ikke tenkt meg no annet enn automat i omega, men nå er jeg sikkert eldre enn snittet her og ferdig meg griskjøring:)

 

Er åpen for bud på vogna

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som har lagt no bud ennå nei.

Vill alltid ha noe sprekere, men kommer ann på hva bilen brukes til. Har hatt bilen i 4år nå og klart å holde alle fartsgrenser;)

Har ikke hatt behov for mere motor, og automat var en av grunnene akkurat denn ble kjøpt. Kunne ikke tenkt meg no annet enn automat i omega, men nå er jeg sikkert eldre enn snittet her og ferdig meg griskjøring:)

 

Er åpen for bud på vogna

 

 

Ja ligger helst i fartsgrensene selv. Er ikke nødvendigvis farten jeg er ute etter, men draget opp til grensa og en tøffere lyd :op: Er 23 selv nå og har aldri vært en som grisekjører...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende du forandre syn på giring når du får på deg 12år til;)

Er så behagelig med automat:)

 

er selv 29, men holder meg fortsatt langt unna AUTO-LAT-kassene.

For lettvindt å kjøre, he he. Stjeler effekt også gjør de, og høyner bensinforbruket vanligvis :)

 

Men smaken er som baken, forskjellig. :) Men du har rett i at automat er lettvint og behagelig å kjøre , spesielt i tett trafikk og rushtider....:)

Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de dørlistene dine, er de GM eller Irmcher..for kom opp like i irmcher B2 katalogen.

 

Utvendige dørlister er irmscher ja, er ikke like som B2 lister

 

Ser du har 40 mm apex senk og gule koni.. Blir det stivt?

Har kun 40 mm apex no, men bilen subba som faen.. Så trenger nye dempera, vil du anbefale koni?

 

Veldig fornøyd med det på min hvertfall.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår