Corsa Tuner Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ingen som har lagt no bud ennå nei. Vill alltid ha noe sprekere, men kommer ann på hva bilen brukes til. Har hatt bilen i 4år nå og klart å holde alle fartsgrenser;) Har ikke hatt behov for mere motor, og automat var en av grunnene akkurat denn ble kjøpt. Kunne ikke tenkt meg no annet enn automat i omega, men nå er jeg sikkert eldre enn snittet her og ferdig meg griskjøring:) Er åpen for bud på vogna Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Ingen som har lagt no bud ennå nei.Vill alltid ha noe sprekere, men kommer ann på hva bilen brukes til. Har hatt bilen i 4år nå og klart å holde alle fartsgrenser;) Har ikke hatt behov for mere motor, og automat var en av grunnene akkurat denn ble kjøpt. Kunne ikke tenkt meg no annet enn automat i omega, men nå er jeg sikkert eldre enn snittet her og ferdig meg griskjøring:) Er åpen for bud på vogna Ja ligger helst i fartsgrensene selv. Er ikke nødvendigvis farten jeg er ute etter, men draget opp til grensa og en tøffere lyd :op: Er 23 selv nå og har aldri vært en som grisekjører... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Kan hende du forandre syn på giring når du får på deg 12år til;) Er så behagelig med automat:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Kan hende du forandre syn på giring når du får på deg 12år til;)Er så behagelig med automat:) er selv 29, men holder meg fortsatt langt unna AUTO-LAT-kassene. For lettvindt å kjøre, he he. Stjeler effekt også gjør de, og høyner bensinforbruket vanligvis :) Men smaken er som baken, forskjellig. :) Men du har rett i at automat er lettvint og behagelig å kjøre , spesielt i tett trafikk og rushtider....:) Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Hold på bilen din i ett år til så tar jeg han da jeg :) Har blitt en av favoritt-oplene mine denne ja! Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Du har jo budet mitt bent :) fikk aldrig noe avslag på det hehe :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Det budet er helt uaktuelt Sæther;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Kjøpte simons potte på bilextra.har ikke no link nå. Har tatt inn styling til ett par stykker derfra Int. i og ta inn en Irmscher link og selge:)? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Er ikke å få tak i no irmscher lenger. Bare steinmetz kopier jeg har tatt inn. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 de dørlistene dine, er de GM eller Irmcher..for kom opp like i irmcher B2 katalogen. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Ser du har 40 mm apex senk og gule koni.. Blir det stivt? Har kun 40 mm apex no, men bilen subba som faen.. Så trenger nye dempera, vil du anbefale koni? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 de dørlistene dine, er de GM eller Irmcher..for kom opp like i irmcher B2 katalogen. Utvendige dørlister er irmscher ja, er ikke like som B2 lister Ser du har 40 mm apex senk og gule koni.. Blir det stivt?Har kun 40 mm apex no, men bilen subba som faen.. Så trenger nye dempera, vil du anbefale koni? Veldig fornøyd med det på min hvertfall. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 var terskel-listene i alu med omega logoen på jeg tenkte på.. vet de på utsia er irmcher(og vet jeg har driit lyst på de og:P) Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Innstegslister er irmscher de også ja;) De er like på B1 og B2, men vet ikke om de er å få lengere. Betalte rett under 2000.- for dem på opel Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 denna bilen har så pokkers mye jeg har lyst på... bortsett fra motor og gear.. hvorfor må alt fint koste så myyyyyeeee? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg