ExvaliBuR Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er meget interessert i grillen, har du noen "closeups" av den? =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Selger ikke bare grillen, alt eller inget Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelracer Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 interresert i å bytte steinmetz fronten og grill i en ny rs4 front til omega. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 interresert i å bytte steinmetz fronten og grill i en ny rs4 front til omega. Nei, desverre. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Da var god fronten solgt gitt Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ???hvorfor solgt hele steinmetz fronten? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hvorfor ha noen som snart alle andre har?? Setter på min gl fanger uten tåkelys jeg. Ikke mange som har det lengere Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Du fikk altså en veldig god pris på fangern og grillen osv skjønner jeg? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Du fikk altså en veldig god pris på fangern og grillen osv skjønner jeg? god pris for brukte deler skal no til.. Alt går med tap.. Skulle ikke hatt deg skjørt vell?? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hvorfor ha noen som snart alle andre har??Setter på min gl fanger uten tåkelys jeg. Ikke mange som har det lengere Jeg har! :D Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Pokker å.. Ja ja.. Har en ny på vei som ikke så veldig mange har da:thumb Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Corsa Tuner: Var ikke meningen å pisse på paraden din da, var bare kult å høre at noen synes standard/"oldschool" er in også! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jo skal ha skjørt. Hvor mye skal du ha for de to, Send meg PM. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Corsa Tuner: Var ikke meningen å pisse på paraden din da, var bare kult å høre at noen synes standard/"oldschool" er in også! Tok det ikke ille opp ass. he he. Blir kjøren "oldschool" i vinter. Evo: Han som kjøpte fronten vill ha skjørta også, så får vent litt med å selge. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 I dag kom det jammen en diger pakke på jobben til meg. Sto Irmscher over hele esken.. Lurer på hva det kan være:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg