Sæther Racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ;) hehe I line. Venter i spenning. Skal få send kanal skjørta så fort jeg får bilen tilbake. Gidder ikke og gå noen km- med 2 skjørt til postkontoret. få litt bilder av Irmicher greiene. ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Da kom det ennå en stor irmscher pakke til meg i dag:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Har handla inn ny fanger, nye skjørt, vurderer å bestille ny bakfanger også nå. Ellers blir det nytt look på midtkonsollen og listene på dørtrekka. Ble no mere i-line varer gitt. Blir også xenon i fjærnlyset, så slipper det gule lyset mer. Venter på vår og varmere tider så omegan kan få litt pleie igjen. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Kast gjerne ut litt bilder, det skader ikke, og det blir vel en stund til varmere tider, kulda har jo akkurat satt inn her i Akershus. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Denne fanger. Disse skjørta. dette innvendig. Også blir det vell denne bakfangeren utpå våren da blir det full Irmscher vogn Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Da var dette kommet i dag: Bakfanger ble også bestilt i dag.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Stiligt. men Hvorfor tok du ikke ut den orginale og pusset litt og lakket det? hehe I-line er jo ikke veldigt billigt. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Prisen driter jeg i.. Skal være i-line alt;) Også er det ikke lett å lakke så det ser ut som alu. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Prisen driter jeg i.. Skal være i-line alt;)Også er det ikke lett å lakke så det ser ut som alu. Det er ikke så vanskligt det. Så på de prisene, uff a meg , for litt plastic , da bruker jeg heller pengene hvor de trengs, men har bestilt meg steinmetz grill til omegan nå. får jeg med de luft inntakene ved grøftelysa? eller er det noe jeg må kjøpe fra et annet sted???? Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Kan vel ikke si at Steinmetz er det billigste man får taki heller ;) Og grillen legger vel ikke til så ekstremt mye BHP/NM? :P Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 I-line og Steinmetz er som Nille og en Kiosk på holmenkollen i forsjellig i pris klasse, selv synes jeg steinmetz gjør sakene sine bedre, men som sagt I-line er diskre og pent, Selv skal jeg bestille en vinge ,så jeg får litt I-line på Prosjekt bilen også: ) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelsladd&blårøyk Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 har xenon lys jeg, ikke å få no sorte lykter da gitt.. Hei!!! Har en omega B 2,0 16V jg og..er en 98 modell det og med like lykter til din...Da jg kjøpte bilen stod det i annonsen at bilen hadde xenon lys...Noe den ikke hadde...Så da lurte jg på om omega`n din har xenon lys orginalt?? Siter Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!! Audi 90 2,2 10V Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt) Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 I-line og Steinmetz er som Nille og en Kiosk på holmenkollen i forsjellig i pris klasse, selv synes jeg steinmetz gjør sakene sine bedre, men som sagt I-line er diskre og pent, Selv skal jeg bestille en vinge ,så jeg får litt I-line på Prosjekt bilen også: )[/QUO Da tror jeg ikke du har sett prisene på orginal Steinmetz. Ligger tett oppunder Irmcher. Hvis du i det heletatt får tak i noe. Bilen blir bra Bent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hvor har du bestilt grill da Sæther? I-line grill koster vell 1800.- steinmetz 2500.- Org steinmetz leppe koster vell litt over 3K, så steinmetz/irmscher ligger i samme prisklasse. Kan ikke regne det som carparts selger for steinmetz, det er billige kopier i glassfiber. Å prisen du har sett på interiør delene er ikke de samme som jeg har kjøpt. Har handlet fra Irmscher classic det settet. Å som sagt gidder jeg ikke legge penger i motot da dette er en bruksbil som kona bruker mest. Greit att alt ser fint ut, men har overhode ingen behov for å kaste penger bort på motor her. Skal jeg kjøre på bane eller leke litt har jeg en annen bil til det. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hei!!! Har en omega B 2,0 16V jg og..er en 98 modell det og med like lykter til din...Da jg kjøpte bilen stod det i annonsen at bilen hadde xenon lys...Noe den ikke hadde...Så da lurte jg på om omega`n din har xenon lys orginalt?? Min har orginale xenon ja. Du har da sikkert de vanlige linselyktene som kom på 97/98modellen. Xenon var ekstrautstyr. Har kjøpt meg sett for xenon fjernlys også. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg