ssagat Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Noen som som slår denne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hehe, det finnes sikkert de som gjør det. Føler meg utrolig heldig når det gjelder bensinpriser ved å bo her i Trøndelag. Virker som det er veldig billig akkurat hvor jeg bor. Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 helt sinnsykt, bensin prisen var oppe i 13,00kr for et par dager siden her i tromsø Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Og hva kostet så 98 blyfri? 13.70 eller noe i den duren? Helt vilt at benisnprisene skal være så høye. Later ikke til at det skal gå ned igjen med det første heller. Sjeleglad hver gang jeg fyller for 10-11kr/L for da virker det nesten billig. Det er for galt at man ikke skal få 10 liter for hundrelappen lenger. Husker da det var bensinkrig herover, da kostet det 4.90kr/L. Da var det moro å fylle. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 jeg griner når jeg fyller bensin i norge :oohh Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Skrekkelig. Kan ikke bare midtøsten være venner? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Skrekkelig. Kan ikke bare midtøsten være venner? De har litt problemer ja. Som vi i vesten ikke øker på noen måte. :hello: Men det er tragisk høyt. Forøvrig litt glad over at jeg sist fyllte for 10.49 :) (95 Oktan, 10.90 for 98 Oktan). Men, oljeprisene går opp og ned, får håpe vi får dem ned snart. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 ja synd at bensin prisene er så dyre men jeg gidder ikke klage! jeg mener de er verdt det!! uten bensinen får du ikke kjørt go bilen... Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hva er best: tjene 150 kr/timen i norge og betale 13 kr litern, eller bo i estland, tjene 19 kroner timen og betale 7 kroner litern? NÅR I SKAL DERE BILFORUMFOLK TENKE LITT LENGRE ENN DERES EGEN NESE??? mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hva er best: tjene 150 kr/timen i norge og betale 13 kr litern, eller bo i estland, tjene 19 kroner timen og betale 7 kroner litern? NÅR I SKAL DERE BILFORUMFOLK TENKE LITT LENGRE ENN DERES EGEN NESE??? mvh oddi Selvfølgelig er det øverst best, men dumt at Norge skal ha dyr bensin + dyre biler............. Jeg kan si det slikt om Norges Myndigheter enkelte ganger, de kveler bil innteressen for å si det mildt........Det gjør de faktisk............. Helvetes møkk sier noe jeg da, jeg vet vi bor i Velferds land å slikt å det koster jo men, de kan jo prøve da å ikke drepe bil innteressen........... Helt latterlig med import avgiften også........... Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Er ca 5 kroner liter'n i USA Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 er vel et par kroner i polen?? men alle polakkene jobber jo her:wonder Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Er ca 5 kroner liter'n i USA Ikke uvanlig å ha en årslønn på 100000 i USA. :) Blir fort dyrt da. :) Dessuten bruker jo det amerikanere gjerne kjører litt mer bensin enn det bilene europeere og japanere gjerne kjører gjør. :) Ikke vondt ment til amcarfolket, men dere kjører ikke rundt i bensinsparende økonomibørser :P Men det går til gjengjeld noe himla bra fremover. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfen Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 er vel et par kroner i polen?? men alle polakkene jobber jo her:wonder Nope koster rund 9 kr literen i Polen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 I går var det visstnok rundt 10 kroner i Berlin. Til konstrast. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg