Gå til innhold

bllig 6,5" eller 7" touchscreen til pc

Ranger emnet

Pitchyou

Anbefalte innlegg

Var jeg deg ville jeg kjøpt noe skikkelig med en gang. Prisforskjellen er tross alt ikke SÅ stor. Dessuten slipper du å ergre deg over blasse kontraster, sucky sortnivå, etterslep og sugen lysstyrke. Bedre å kjøpe kvalitet èn gang enn søppel to ganger.. :)

Skjermen Morbin linket til er sannsynligvis god nok. For ca. 700-1000,- kr mer kan du f.eks. få en Xenarc fra Mp3car.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget fin pris=) den trenger ikke noe separat strømforsyning heller? er det bare å kople den rett i vga utgangen på sjermkortet og i en usb inngang?

tja er ikke så inne på slike sjermer, men så billig som murli bare det ikke blir så billig at det blir direkte dårlig!

kan gjerne bestile fra utlande hvis det er nevneverdig billiere der!

2005 Mercedes c180K sport

1992 BMW 325 coupe

1990 Toyota mr2 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg deg ville jeg kjøpt noe skikkelig med en gang. Prisforskjellen er tross alt ikke SÅ stor. Dessuten slipper du å ergre deg over blasse kontraster, sucky sortnivå, etterslep og sugen lysstyrke. Bedre å kjøpe kvalitet èn gang enn søppel to ganger.. :)

Skjermen Morbin linket til er sannsynligvis god nok. For ca. 700-1000,- kr mer kan du f.eks. få en Xenarc fra Mp3car.com

så de der xenarc er en mye bedre sjerm?

så denne: http://cgi.ebay.com/CA-1613-6-5-TFT-TOUCHSCREEN-CAR-MONITOR-W-USB-TV-TUNER_W0QQitemZ190005734178QQihZ009QQcategoryZ67770QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

noen som har peiling på om det er noe sjikkelie greier?

2005 Mercedes c180K sport

1992 BMW 325 coupe

1990 Toyota mr2 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenarcen er nok en noe bedre skjerm ja, men om den er verdt de ekstra pengene er det bare du som kan svare på. Personlig liker jeg å kjøpe ting jeg VET er bra, for å slippe å kjøpe katta i sekken. En kompis av meg har en tendens til å kjøpe ting kun fordi de er billigst, og jeg kan ikke si han har gjort så mange røverkjøp de siste årene. Med på kjøpet har han også fått elendig kundebehandling, kvalitet som er langt under par, og en masse ergrelser og pes han ikke hadde hatt om han hadde lagt LITT mer penger i fra begynnelsen av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Lilliput skjerm jeg skal selge til en rimlig pris. Kjøpte ny av carputer.no for 1 år siden. Brukt MAKS 10 timer da prosjektet ikke ble noe av.. Skal bort!

Står litt info om den her

http://www.case-mod.com/store/lilliput-629gl70npct-lcd-touch-screen-vga-monitor-black-p-1626.html

Gi bud :thumb

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider