Morty740 Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Utendørs gokart på Steinkjær racing park. Vet ikke hvordan det er med utleie av kart der, men anlegget tror jeg er rimelig up2date... Ellers er det fossegrenda og bowling1 heimdal som gjelder i trondheim Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokeman Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Er bane på berkåk ja, er full aktivitet der. Er der å kjører selv jeg. Siter 87. Ford Sierra Cosworth 2wd 98. VW Passat 1,9 TDI (solgt) 90. Ford Sierra Cosworth 4wd (solgt) 86. Ford Sierra RS Cosworth (Vingebil) (solgt) 93. Nissan 200sx S13 (solgt) 89. Ford Sierra Cosworth (solgt) 89. VW Golf Syncro Oetringer (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Er bane på berkåk ja, er full aktivitet der. Er der å kjører selv jeg. Hva tar de i leie der da, f.eks en time? Den er vell utendørs?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Jeg har kjørt litt både på fossegrenda og heimda, og jeg synes ikke det er noe tvil om at fossegrenda er best hvertfall. litt større bane på heimdal, men MYE bedre carter på fosse grenda. Går bedre, bedre bremser, ser bedre ut, rett og slett nyere og mye bedre karter.. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Fossegrenda lever forresten i beste velgående.. spurte om å ta en bedriftscup der oppe, og det var null problem.. :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Når osv er det åpent på berkåk for kjøring? Har vært der før og kjørt noen ganger men kunne tenkt meg noen runder til nå menst en venter på at banen her på Halsa (Møre og Romsdal) skal bli ferdigbygd.. Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Vill endre litt på min "statement" lengre opp. Heimdal har fått nye karter, og nå kjører vi der opp ofte :D Min pers er 25.011, så må vertfall klare meg ned på 24 i løpet av vinteren :p Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Fossegrenda duger, men mange av cartene har slitte bakdekk, noe som sinker mye. Første gang jeg kjørte der var det dritgøy, slo banerekorden og greier. Men etterhvert ble det litt dødt. For liten bane til at man kan konkurere skikkelig. Noen som har prøvd utendørsbanen på Skage i Overhalla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 I forhold til hvem som har best karter har det vel mye med når du skal kjøre. Heimdal fikk nettopp nye karter og de har asfalt-bane, noe som jeg synes er desidert best underlag å kjøre på. Fossegrenda har betong og en mye smalere bane som er vanskeligere å kjøre forbi på. For min del er det kun heimdal som gjelder!! Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Steinkjer racing park i ondal har utendørs asfaltbane. bruker å kjøre der en del. har også vært med på å byggd noen av kartene der. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Vill endre litt på min "statement" lengre opp. Heimdal har fått nye karter, og nå kjører vi der opp ofte :D Min pers er 25.011, så må vertfall klare meg ned på 24 i løpet av vinteren :p Kartene på Bowling1 kom i mars og fungerer ganske bra enda :) Blir byttet ut når de er slitte for at standarden skal holdes bra ;) Du kommer deg nok ned på 24 tallet snart når du er så nærme. Litt finpussing i svingene så har du fort spart noen hundredeler ;) Rekorden min på Heimdal er 23.901 :D Jeg har faktisk ikke prøvd å kjørt i Fossegrenda enda da det aldri har fristet. Lazer X har jeg derimot prøvd og det var moro :) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kartene på Bowling1 kom i mars og fungerer ganske bra enda :) Blir byttet ut når de er slitte for at standarden skal holdes bra ;) Du kommer deg nok ned på 24 tallet snart når du er så nærme. Litt finpussing i svingene så har du fort spart noen hundredeler ;) Rekorden min på Heimdal er 23.901 :D Jeg har faktisk ikke prøvd å kjørt i Fossegrenda enda da det aldri har fristet. Lazer X har jeg derimot prøvd og det var moro :) Steike, fatter ikke hvordan det er mulig å kjøre så fort. Tror club-honda må få orndet rabatt av noe slag, så vi får trent litt mer i vinter :p Vi kjørte nettop på Fossegrenda, og jeg må si det var meget gøy. De har en ganske lang "fastest ever" liste på veggen, så det er mange som har mulighet for å havne der, og det er jo litt gøy :D Spesielt siden det tydeligvis ikke har vært så mange skikkelige proffer der. To stk fra club honda havnet på lista (en bare 1 hundre del fra beste tiden), også hadde jeg og en til fått de to siste plassene på lista, om det ikke var for de to andre (som kjørte sammen med oss) som var en del raskere :p Men det jeg skulle si var at grepet i dekket/dekkene på fossegrenda er helt sykt kontra heimdal. Var en av oss som bokstavelig talt holdt på å tippe over med karten (midt i en sving ja!). En annen positiv ting var et det var litt billigere (220,-, kontra 260,- på heimdal, man fikk vell kjørt bitte litt mindre, men jeg synes vertfall vi fikk kjørt nok (det er bare en liten "drive through" mellom de to innledende heatene, så man får god trening). Bakdelen var at det var ganske stor forskjell på kartene, og jeg synes banen på heimdal er lagt opp bedre (hovedsaklig fordi den er brei) :( Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Husker ikke helt hva tiden min på Heimdal var, men vet det var nede på 24-tallet en plass. Husk også at banen ble finpusset litt i fjor en gang. Etter det gikk rundetidene opp litt.. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg