dj-m Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 hei skal i dag å så på en 300te 1987 og lurer på om det er noen spesielle ting jeg skal se etter før jeg bestemmer meg,forøvrig er bilen gått ca 300000km,det jeg vet om bilen nå er:utslitte somerdekk,litt rust på ene hjulbuen bak,men ikke rustet igjenom,noen små rustbobler under lister på sidenen på dørene fremme,samme på siden av det ene bakerste vinduet.dette er en stasjonsvogn,han sier at han skal ha 16000 for bilen. Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Stasjonvogn ja. Se i jekkfester, vipp opp gummilister på alle dørene, se etter fuktighet og rust i rommene i bagasjerommet. Spesielt de på sidene. Hender det legger seg fuktighet mellom lista på sidevinduene bak og karosseriet, det medfører ofte at det ruster hull i underkant av vinduet på siden bak, om det da er fuktighet i de rommene under der, så er det allerede hull. Har vært tilfeller av rust på travers foran, dog ikke så vanlig. Også de vanlige stedene du må se på alle bilmerker: Under gulvmatter, underkant av dører Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg