Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen, Fredag 14/7-06

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

takk takk! mye bilder der jeg likte;) (hmm, hvorfor det mån tro...)

Ja, du og far din har jo to fete biler. Kommer til å bli deilig din når du får den ferdig.

Bare meg som var blind eller var det bare en Volvo 740 fra Driftfun der?

Var ingen driftfun biler der i det hele tatt. vi kjørte i filler litt på ACR, og er litt trege til å skru noen av oss :). Jeg driver å prøver å samle sammen deler til en ny bil evt. Lyst til å kjøre noe annet enn den gamle BMWen, men jeg vet ikke hva helt da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ingen driftfun biler der i det hele tatt. vi kjørte i filler litt på ACR, og er litt trege til å skru noen av oss :). Jeg driver å prøver å samle sammen deler til en ny bil evt. Lyst til å kjøre noe annet enn den gamle BMWen, men jeg vet ikke hva helt da.

Hehe så att det sto Drift Fury på 740'n nå... kjekt med bilder som kan sees på i edru tilstand :D

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterlyser bilder av en kvit top secret supra med mørke felger og uerfaren sjåfør.

Kjørte i drifting klassen, men prøvde ik å få til noe stort der. Første forsøk på bane, så de vart holdt igjenn mykje på kreftene.

Seffølgelig på prøveskilter ja..

Nokon som har bilder/video? alt av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange fra husnes var med på breisladden? var det 3 biler?

ja var 2 cossier og ein m3!

takk for bilder , men etterlyser ett etter raymond sin og! ;)

noen som har bilder av ein plommerød sierra cosworth med hvite felger ? står husnes pitstop i ruta på den og , og rs cosworth på sia.

x - Cagiva Mito 125cc

Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting var kanskje ikkje rett klasse for den kjøringa. Det har du nok rett i

Men han ringde gatebil å fikk avklart alt sånt før han reiste, sjøl om bilen er meir en go nok for extremklassen, så fikk han beskjed om at det stilte større krav til show-kjøring og brutalt bruk. Og det passer ikkje til ferske baneførere.

desverre er det liten plass for normalt biler på gatebil lenger.. Da er bransje- og klubbtreffa bedre. Mer tid, eige tempo.

Men at den kvite supraen hindret deg utføre dine kunster og banke sønder turtallsperra di, har eg desverre vanskelig for å tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var 2 cossier og ein m3!

takk for bilder , men etterlyser ett etter raymond sin og! ;)

noen som har bilder av ein plommerød sierra cosworth med hvite felger ? står husnes pitstop i ruta på den og , og rs cosworth på sia.

Noen av dere som eide den Hvite audien med den SINNSYKE subben?

Sto på andre siden av grus parkeringa når det rista i bakken!

Den røde cossien stod ved siden av, så regner med at dere var sammen..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som eide den Hvite audien med den SINNSYKE subben?

Sto på andre siden av grus parkeringa når det rista i bakken!

Den røde cossien stod ved siden av, så regner med at dere var sammen..

haha :P ja den sølv audien som er på side 3 på denne topicen sant ? bilde av den når den kjører på forrige side. ja den er faen meg svær , dunka som faen! trur det er 18''. ekje sikker på kor stor an e.

x - Cagiva Mito 125cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, de suprane kunne holdt seg borte fra driftinga.. de bremsa oss andre ned ganske mye :P

du som kjørte 740'en ja!? blei imponert over kor bra du fekk til driftinga! da va klasse drifting faktisk :)

x - Cagiva Mito 125cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider