hfracing Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Noen som vil være med og ta tida fra oslo(bomringen ca) og til gardermoen... sjekke toppfart osv... neida.. Hei "onkel", regner med at du tar en titt på denna "posten" ja.. skal jo seff ikke gjøre det da.. kan du ikke bare legge igjen en liten melding da. si hei eller no... siden dere uansett henger her så kan dere jo skrive litt dere og. så kanskje vi får et bra forhold mellom bilintresserte og snuten hmmm Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Ja... Hei snuten! ellerno... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 jeg foreslår og ta det likt med denna demonstrasjon i oslo... da skal blitzer unga leke med purken i sentrum... hmmm Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yellow Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 hehe er med jeg, for når jeg når toppfart så har jeg ikke mer enn mine lovlige 100km/t uanz... :dude: Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Spør heler om Shell på Skedsmo til Gardermoen. Dette har de bedre kjenskap til fra før av. Har jo ødelaggt det før Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Hf-Racing ; hadde ikke vært dumt å samarbeida med noen snut (er sikkert non som vil teste ut pratruljebilen/sivil sin i mot dissa bilgutta på bane - for å se om snuten har utstyr til å ta de "værstingene" ... morro å titta på utstyret dems, sikkert morro for de å titte på vårt - dele erfaringer og sånt... (knis knis) hadde vært litt stil det da, hatt en go snut å ringe hvis det blei bråk på festen du bare skulle ha til nære venner - som kom innom å skremte vekk de folka som bare kom uten inbydelse istede for å få detta svaret her "Næij. Får ringe på MANDAG!" hehe og kjekkt å ha en som det går ann å prate me - ang oppdatering av regler/prosedyrer - hva man skal/ikke skal gjøre etc... sånt er vel bare på film det... eller? Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by Shadow_iX Hf-Racing ; hadde ikke vært dumt å samarbeida med noen snut (er sikkert non som vil teste ut pratruljebilen/sivil sin i mot dissa bilgutta på bane - for å se om snuten har utstyr til å ta de "værstingene" ... morro å titta på utstyret dems, sikkert morro for de å titte på vårt - dele erfaringer og sånt... (knis knis) hadde vært litt stil det da, hatt en go snut å ringe hvis det blei bråk på festen du bare skulle ha til nære venner - som kom innom å skremte vekk de folka som bare kom uten inbydelse istede for å få detta svaret her "Næij. Får ringe på MANDAG!" hehe og kjekkt å ha en som det går ann å prate me - ang oppdatering av regler/prosedyrer - hva man skal/ikke skal gjøre etc... sånt er vel bare på film det... eller? sorry meg men lever vi på samme planeten. Går ikke ann å snakke til disse dyre. SE bare på sist gang jeg fikk bot, 2 sek etter at dem hadde stoppe meg kommer det fra dem Skal du eller jeg skrive. Den enne går å henter blokka så sier den andre. Dette blir dyrt for deg. Jaja det går ann å snakke med dem. Her jeg bor så blir dem RAMBO når de får på seg uniformen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 samme her, de blir utimate keisere over sitt distrikt... men en vag drm det er - hadde vøri stilig å kjent til EN gromsnut som er værre enn oss.. hehe.. lurer på om jeg bli like bajas om jeg putter blanke knapper i jakka mi jeg ... hehe Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Har dere sett videoen fra en nyhets sending i USA, hvor det lokale politi arrangerer Night Drag hver helg for å dempe streetracinga. MASSA ungdom møter opp med bila sine og kjører race på en skikkelig drag racing bane, og noen ganger drar politi en stripe eller to med patrulje bilene sine. DET hadde vært konge, men dette er jo Norge så det kan vi bare glemme.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 hr. lakris - prøv å sammarbeit litt med oss da, gjør som kara over dammen, få ut folk's behov for å ha grom bil på bestemte områder til bestemt tid... genialt det da Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by boXer Har dere sett videoen fra en nyhets sending i USA, hvor det lokale politi arrangerer Night Drag hver helg for å dempe streetracinga. MASSA ungdom møter opp med bila sine og kjører race på en skikkelig drag racing bane, og noen ganger drar politi en stripe eller to med patrulje bilene sine. DET hadde vært konge, men dette er jo Norge så det kan vi bare glemme.... Vi kan jo drømme..... I USA har de jo litt friere tøyler når det gjelder trimming av biler. Tenk deg avgiftsfelle hvis snuten skulle arrangere dette i Norge..... haha. "I vognkortet står 150 hk, men bilen din gjør 402m på 12,5..... hva har du å si til det ?" ."...... Bilnøkkel takk! " Bilsiltrynet ville nok fått noen avgiftsmålinger på ordreblokka dagen etter det ja... :( Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by Loppa "I vognkortet står 150 hk, men bilen din gjør 402m på 12,5..... hva har du å si til det ?" Sterkt medvind... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by boXer Sterkt medvind... lollollollollollollollollollollollollollol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by Loppa Vi kan jo drømme..... I USA har de jo litt friere tøyler når det gjelder trimming av biler. Tenk deg avgiftsfelle hvis snuten skulle arrangere dette i Norge..... haha. "I vognkortet står 150 hk, men bilen din gjør 402m på 12,5..... hva har du å si til det ?" ."...... Bilnøkkel takk! " Bilsiltrynet ville nok fått noen avgiftsmålinger på ordreblokka dagen etter det ja... :( da sier man at man har elektronisk boost controller og ved gatebruk kjører bilen på laveste trykk mulig :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg