Gå til innhold

Dodge srt10 @ Mo i Rana

Ranger emnet

vrtx

Anbefalte innlegg

Sto utafor prix på selfors i mo i rana da jeg spotta en rødt glis av en srt10 med reg.nr ya57xxx altså også førstegangsregistret på mo. vet det går flere røde ram'er her men denne er den første SRT'en jeg har sett. fy heite for ett brøl når den starta opp bak meg. sto "Magnaflow" på bakluka så tipper det var effektanlegg på den, råeste lyden EVER.

Her er ett dårlig mobiltlf bilde.

ramsrt10_selfors_moirana.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett akkurat den, men går 2-3 av dem her jeg bor.. Syns ikke de er så spesielle jeg :P

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig spesielle biler, men siden dem er så sinnsykt rimelige er det mange som har råd til å kjøpe, 500k eller noe for 500hk er ganske sykt.

Hvis jeg hadde hatt 500k til å kjøpe bil ville jeg nok ha valgt srt10.

Digg ha en stor pickup sammtidig som man kan akse ifra porcher å greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med spesiell er at den ikke ser så spesiell ut. Vet jo at det er unikt med en Dodge Viper motor i en pickup. Det første jeg tenkte når den kom ut var at den må ha rævva vinteregenskaper siden den er så lett bak og du har 500 hk på bakhjula.

Kompis av meg hadde en grå en før. Tror ikke han betalte over 500 000 for den. På Autostrada i Skien har de hatt en lenge for 350-400 000 tror jeg.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med spesiell er at den ikke ser så spesiell ut. Vet jo at det er unikt med en Dodge Viper motor i en pickup. Det første jeg tenkte når den kom ut var at den må ha rævva vinteregenskaper siden den er så lett bak og du har 500 hk på bakhjula.

Kompis av meg hadde en grå en før. Tror ikke han betalte over 500 000 for den. På Autostrada i Skien har de hatt en lenge for 350-400 000 tror jeg.

I tillegg til den prisen kommer moms da... Og så må du har førerkort på C1 :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider