Gå til innhold

Spoiler t mazda323, 1.6

Ranger emnet


Anneg

Anbefalte innlegg

æ e jo jente å har ikke peiling på bil, men æ sku ha hatt sånn spoilera som e på bakvinduet veit dåkk.. har en mazda 323 1.6lx, åsså har æ sjett på nånn av dæm bilan at dæm har en spoilerdings oppe på vinduet og en nede der...

 

kor får æ tak i det hæn? (har sjækka ferhandlera, men dæm e jo så svine dyr)

 

Anne Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e jo jente å har ikke peiling på bil, men æ sku ha hatt sånn spoilera som e på bakvinduet veit dåkk.. har en mazda 323 1.6lx, åsså har æ sjett på nånn av dæm bilan at dæm har en spoilerdings oppe på vinduet og en nede der...

 

kor får æ tak i det hæn? (har sjækka ferhandlera, men dæm e jo så svine dyr)

 

Anne Grethe

Hvilken årsmodell har du? Hvis du har 90-94, så har jeg vingen som står øverst på bakluka...

2004 Skoda Octavia 4x4 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILLIG er da da ikke? men virka som en grei pris.. kjøpe selv den store vinga lengre ned på vinduet for 1500,- brukt

 

 

BILLIG JO!

 

lakeringen kostet faktisk 800kr, og vingen koster 1700kr.

du kjøpte vingen din BRUKT, og derfor betalte du bare 1500kr.

mener den store vingen koster 3500kr på http://www.tuning.no

 

 

er du intr i vingen?

Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Trondheim rett som det er jeg ja... Skal skru av vingen og ta den med når jeg skal ut å kjøre neste gang. Men, forumet er ikke den kjappeste måten å få kontakt med deg når jeg skal til byen, kan du sende et mobilnr. på PM, så kan jeg slenge på ei mld når jeg skal til byen..

2004 Skoda Octavia 4x4 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår