Michael Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 La bilen ut for salg for 2 dager siden, og fikk en mail samme dagen hvor det stod: I am B**** S****, and i have a client who is interested in your classified advert listed for sale,pls email me back at your earliest conviniece your last asking price,the area for the pick up immediately the payment has been made and lastly the reason for offering it for sale. I will wait to hear from you soonest. regards Ikke det at jeg lurer på å svare han, men av ren nysgjerrighet. Noen som har svart han og blitt lurt? (Solgte forresten bilen 2 timer etter at jeg la den ut for salg :D) Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 gratulerer med salget! :D men jeg tror det har vært en tråd oppe før anng. noen i UK som har sendt brev for å representere "klienten" sin... Dette endte med at han sendte en sjekk som helt sikkert var "ekte" med mer penger enn objektet egentlig skulle selges for.... husker ikke utfallet av dette, men er iallefall bs i høyeste grad :titties: Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 dette er bare piss ja. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 http://groups.google.co.uk/group/no.it.sikkerhet.diverse/browse_thread/thread/4ce473be56c57902/07114f5c9e5655c5?lnk=raot&hl=en Står noe her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 haha det er ingenting jeg jobber i butikk og her om dagen ringte de fra SINGAPORE og skulle ha faksnummeret og lovet gull og grønne skoger og shits jeg sa bare jeg var vely busy og la på :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg