Fluto82 Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Gikk på en helveters smell med bilen min i dag. Var på noresund og kjøpte 4x dekk på nordekk as.... for å komme dit måtte jeg kjøre pover mot nordefjelll skisenter. dro på maks ned mot brua jeg skulle over,men tror du ikke at det var farts dump i bunn av bakken jeg skulle ned før en bro. maks pådrag(g-60 turbo) og hjulløft på alle 4 hjula.....THANK GOD FOR BILSTEIN ABSORBERS!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Noe som ble ødelagt da? høres ikke helt moro ut :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 hørtes nesten litt morro ut.. ^^ gikk bra med bilen? Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 ikke noe ødelagt.... den startet ikke da jeg skulle hjem,men det startet på gir... men den ble frisk igjen av seg selv. syns det var jævlig. litt for glad i bilen min til å hoppe med den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 joa, skjønner jeg så absolutt :) tør vedde på at du kjente hjertet i drøvern når du så den fartsdompa ^^ Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 har du sjekket bunnpanna? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 sjekka bunnpanna ja,not a scratch... tror jeg hadde ganske flaks ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 har du sjekket bunnpanna? Skal mye til å ta bunnpanna da den ligger mellom hjulene,men evt sprengte dempere kan fort forekomme etter slike uventende "fjell" i veien. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 bøyer meg i støvet for bilstein demperene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hadde en lufte tur med min corrado også, men gikk heldigvis greit. Tipper karosseriet ikke er helt beint lengre. Skal ikke mye til å gjøre de ramme skeiv, men du har nok vært heldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 HÅHÅ, AKKURAT det samme skjedde med meg AKKURAT der ! Da kjørte jeg gamlebilen min.. En golf 3 med 95mm senk.( supersport gevinde ) Hadde alle fire hjula i lufta, men alt som skjedde var at jeg skrapte bunnpanna neddi, og vr6 leppa fikk seg en liten knekk. Heldigvis var ingen av skadene seriøse, men satt definitivt igjen med en REAL støkk etter den turen der ass. ( dette var forresten i påsketider da det var litt snø der, så vil tippe den fartsdumpa er en hel del kvassere nå ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Du får kjøre penere med det nye chippet ditt ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Kjører bare fint med den nye chipen Polo Classic..... Mandel: dumpa er formet omtrent som ett skihopp... var utrivelig.tror ikke det var noe fartsdump skilt der heller...(så ingen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 bra vi betaler veiavgift! håper de snart kan bruke de pengene på veier! ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Veier blir ikke fikset før noen dør på området. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg