integrale 16v Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 er det noen her på forumet som har kjennskap til integralen? hva er svakhetene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 svakhetene er vel at rust kan forekomme, og også at disse bilene gjerne er hardt kjørt. før du i det hele tatt vurderer å kjøpe en Integrale bør du bli kjent med miljøet og bilene først. gjerne få til en dialog med andre lancia og integrale eiere. slik har jeg gjort/gjør jeg, og jeg skal kjøpe meg en integrale til neste sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 takker for tipset,det har jeg gjort en tid(vært i kontakt med diverse folk,og lest"alt"som er skrevet om lanciaen)så det blir nok en integrale nå.ville bare sjekke om det var noen entusiaster her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by s-4 avant takker for tipset,det har jeg gjort en tid(vært i kontakt med diverse folk,og lest"alt"som er skrevet om lanciaen)så det blir nok en integrale nå.ville bare sjekke om det var noen entusiaster her på forumet. fint! helt sinnsyke biler. jeg anbefaler deg å ta kontakt med Tom Nilsson på telefon 92282594 , en MEGET dyktig og hyggelig fyr! Lykke til så sees vi på italiensk dag på vålerbanen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Takker og bokker.når er det på vålerbanen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by s-4 avant Takker og bokker.når er det på vålerbanen da? Den 16. august er det Italiensk dag på vålerbanen! Møt opp! Kommer mye gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg