CorraDon Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Morsom bil det her, har gått gjennom alle sidene nå! Synes det var synd du fjerna lambodørene da, men men, det er da min mening;) Ellers så pass på å få riktig pris for felgene, hvis de er i fin stand, er de verdt mer enn 3 lapper! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Tenkte å ta en liten update, skjer lite her om dagen har rivi av hekkfangeren bak, ble ikke så pent, den ser så jævla høy ut bak nå, ingen som har en org leppe til overs? skulle hatt noe mer bak. Har fått nye innerskjermer som skal på Har fått ordna med riktige fjærer og skåler nå, så da blir det 40mm senk snart. Litt bedre å kjøre med på vinteren. kommer til å selge bilen til våren, så hvis noen er int så let me know Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tenkte å ta en liten update, skjer lite her om dagen har rivi av hekkfangeren bak, ble ikke så pent, den ser så jævla høy ut bak nå, ingen som har en org leppe til overs? skulle hatt noe mer bak. Har fått nye innerskjermer som skal på Har fått ordna med riktige fjærer og skåler nå, så da blir det 40mm senk snart. Litt bedre å kjøre med på vinteren. kommer til å selge bilen til våren, så hvis noen er int så let me know Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen a? hvordan års modell er det? og hvor langt har den gått?P Kan muligens være intresert., Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 kan bli spennende å høre hva prisen blir. Det er vel ikke gjort noe spesielt mye med denne bilen etter den ble kjøpt? Skal noe fjernes, endres etc før salg? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen a? hvordan års modell er det? og hvor langt har den gått?P Kan muligens være intresert., hei, det er en 1993 mod, motor har gått ca 35000, og bilen i seg selv har rulla 210 + - husker ikke i farta hadde tenkt meg rundt samme pris som jeg ga for den, 60 lapper Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 kan bli spennende å høre hva prisen blir.Det er vel ikke gjort noe spesielt mye med denne bilen etter den ble kjøpt? Skal noe fjernes, endres etc før salg? Nei, har jo ikke skjedd noe mer enn at jeg har tatt vekk lambo dørene. Har fått den eu godkjent, mangla å justere lastavhengig ventil, som er blitt gjort på vag verksted. Har skifta et hjullager foran Kjøpt inn 40mm senk + nye kule koni sport dempere til 6000 + diverse små ting Bilen er helt lik som den var, - hekken som ikke sitter på nå Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvor mye betalte du for å justere lastventilen? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvor mye betalte du for å justere lastventilen? tror det var rundt 700 kr + - Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 oki! Takker:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 oki!Takker:) no problem :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Ikke for å pirke, men hvorfor ikke justerbart når du skal opp i 6000 for fjærer + dempere..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ikke for å pirke, men hvorfor ikke justerbart når du skal opp i 6000 for fjærer + dempere..? Ikke sikkert justerbart er det beste i enhver situasjon da :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ikke for å pirke, men hvorfor ikke justerbart når du skal opp i 6000 for fjærer + dempere..? Nei si det, mange som sa at jeg ikke burde kjøpe det pga bilen ble for stiv også videre.. hadde jeg kommet over noe billig just hadde jeg nok kjøpt det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Det kommer jo helt ann på hva slags gewinde du hadde gått for. Mistenker nesten at det var Supersport du hadde i tankene, da dette er for stivt:) Og såklart, man får jo alltids vanlige senkesett som fungerer bedre enn gewinde og motsatt. Kommer helt ann på merket. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Det kommer jo helt ann på hva slags gewinde du hadde gått for. Mistenker nesten at det var Supersport du hadde i tankene, da dette er for stivt:) Og såklart, man får jo alltids vanlige senkesett som fungerer bedre enn gewinde og motsatt. Kommer helt ann på merket. Synes ikke supersport er så stivt jeg:P eller..hmm..kunne gjerne vært litt stivere :p dog hvis jeg hadde kjøpt gewinde pr. i dag hadde jeg nok gått for et med justerbar hardhet sammen med høyde. Men Supersport er jo et bra sett:D gewinde > senkesett imo! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg