sInnzYk Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 se her ja... grats med ny bil...kler deg godt;) pass godt på denne da:) takk for det singh :) den blir passet meget godt på:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Yupp stemmer det.. Pluss at jeg ser du drar over sletta der jeg bor noen ganger i stor fart:)... Godt å se at det er fart i diesel dyret ditt:) Ja 8*16 tror jeg blir bra:) var det jeg regna med at det var deg :) møtt deg mot skarne noen ganger ja :) synes golfen din var fin jeg tror jeg skal prøve å finne noen 8x16, ingen som har som vil bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Yupp stemmer det.. Pluss at jeg ser du drar over sletta der jeg bor noen ganger i stor fart:)... Godt å se at det er fart i diesel dyret ditt:) Ja 8*16 tror jeg blir bra:) hehe :P kjører ikke så fort :P roa meg litt etter de rundene jeg hadde ved hanor i radoen jeg hadde! hvilken slette bor du på? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Fått fixa tingen til passasjer døra enda ell? ;) :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Fått fixa tingen til passasjer døra enda ell? ;) :D nei, har ikke skaffa noen demper enda, blir nok org dører på den, er jo ikke presist på fører siden engang.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hehe :P kjører ikke så fort :P roa meg litt etter de rundene jeg hadde ved hanor i radoen jeg hadde! hvilken slette bor du på? :) Bor midt på Haukerud sletta.. Har det vært radar på hanor? I det siste,,?? hender jeg kjører på litt ekstra der jeg oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Bor midt på Haukerud sletta.. Har det vært radar på hanor? I det siste,,?? hender jeg kjører på litt ekstra der jeg oxo:) har ikke vært det på lenge tror jeg.. de bruker som regel å stå der, eller i 70 sona på oppsta elller ved innkjøringa til vgs på skarnes Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 nei, har ikke skaffa noen demper enda, blir nok org dører på den, er jo ikke presist på fører siden engang.. Okei, kanskje like lurt det da ja ;) trodde det ikke var så galt på førersiden jeg :( :) Jaja :) Ekke så farlig egentlig da :) Like tøff med org dører også denna ;) :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Okei, kanskje like lurt det da ja ;) trodde det ikke var så galt på førersiden jeg :( :) Jaja :) Ekke så farlig egentlig da :) Like tøff med org dører også denna ;) :D nei, den er jo ikke så værst på fører siden, men jeg må jo passe på hver gang jeg lukker døra :) ja, den er like fin uansett :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 synes u skal beholde lambo dører jeg.. er jo ikke mange som har det på golf..... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 du må sende meg en pm hvis du skal selge lambodørsettet... Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 du må sende meg en pm hvis du skal selge lambodørsettet... det skal selges ja.. men aner ikke hvor mye jeg kan ta igjen for det? noen som vet hvor mye det koster? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Tror Morten ga 3k for det, men dette var vel en del billigere enn nypris. Litt usikker igrunn. Bare å høre med han, egentlig det beste det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Tror Morten ga 3k for det, men dette var vel en del billigere enn nypris. Litt usikker igrunn. Bare å høre med han, egentlig det beste det. okei, 3k hørtes veldig billig ut.. koster ik et universal kit med lambodører rundt 10 lapper? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jepp, var nok ikke så ille pris. Og var vel også ment til Golf 3 det LSD-kitet du har på bilen. Aner ikke. Men husker at for lenge siden så kostet det ihvertfall mellom 10k og 15k en plass. Men som med alt annet så detter det jo i pris etterhvert. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg