sInnzYk Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Er ikke akkurat et bredt spekter med 8x16 felger vel? Spark meg hardt i rompa hvis jeg tar feil! :iconsm Hehe.. skal ikke være umulig å få tak i :) da stikker det ihvertfall ikke så mye ut.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 skal ikke være umulig å få tak i :) da stikker det ihvertfall ikke så mye ut.. :) Sant nok! :) Keep us posted.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Ellers så er jo 8x15 ET25 et alternativ. Tror nok dette er lettere å skaffe enn 8x16. Personlig så ville jeg beholdt 9x16 felgene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Updates? :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Bor du ved Årnes? Vi får ta en kveld og ta en tur i gatene i vinger da vel? :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Updates? :D skjer ikke så mye om dagen.. har 40mm sett med kulekoni som skal på før det blir alt for kaldt i været noen som vet om det er innsnevring på toppen på org fjørene til golf3? 60mm settet som sitter på nå er det ikke noen innsnevring på toppen, og 40 fjørene jeg skal ha på er det det Så skålene passer ikke på de nye fjørene, så jeg må kjøpe nye.. noen som vet hva som er org på en golf3? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Bor du ved Årnes? Vi får ta en kveld og ta en tur i gatene i vinger da vel? :thumb Hei, bor ikke på årnes, bor i nord-odal... 5 mil fra vinger ;) hender seg jeg tar en runde på vinger i helgene :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei, bor ikke på årnes, bor i nord-odal... 5 mil fra vinger ;) hender seg jeg tar en runde på vinger i helgene :) Får ta oss en runde en kveld da vett :thumb Hehe, så får jeg beskuet bilen din også.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Får ta oss en runde en kveld da vett :thumb Hehe, så får jeg beskuet bilen din også.. det går sikkert ann vettu ;D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137473 8x16 4x100 :P ehehe..ehm... Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Var ganske stilige de der.. Noen som har bilde av de montert på en G3..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 noen som kan si meg om det er innsnevring på toppen av org fjørene på g3? de jeg har på nå er det ikke på, så skålene passer ikke på de nye fjørene som er smalere på toppen.. noen som kan bekrefte at org fjørene er innsnevra på toppen her? skal bestille nye skåler i morgen.. så hadde vært fin med svar :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Som du ser her er det vel orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Som du ser her er det vel orginalt? Hva er nr.6? Er det kulelageret? Fåes dette kjøpt på møller? Evt. noen som har str. på det.. Knuste 2stk istad:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Det er vel bare en skive, er det ikke? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg