sInnzYk Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 okei :) takk for hjelp... da vet jeg at org fjøra har innsnevring på toppen.. og har bestilt nye org skåler, så da passer de :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hei, bor ikke på årnes, bor i nord-odal... 5 mil fra vinger ;) hender seg jeg tar en runde på vinger i helgene :) Jeg mente selvfølgelig Skarnes, hehe..men det ligger vel i Sør-Odal? :hellothere: Var faktisk i Kongsvinger på lørdagen, så en fin, lav blå Polo! :win Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er det noen her som har en org fjør og skål som sitter over fjøra liggende? skulle hatt mål på dem, har kjøpt meg org skåler til golf 3 som jeg skal ha på 40 fjørene før vintern, men det passer faen ikke så jeg må vite hvilken av delene som er feil noen som kan hjelpe? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er det noen her som har en org fjør og skål som sitter over fjøra liggende? skulle hatt mål på dem, har kjøpt meg org skåler til golf 3 som jeg skal ha på 40 fjørene før vintern, men det passer faen ikke så jeg må vite hvilken av delene som er feil noen som kan hjelpe? jeg har org. fjører liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 var vel skåla han skulle ha........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg har begge deler nytt, men passer ik om hverandre, så jeg må vite hva jeg har som er feil så om noen kunne fått målt diameter og nødvendig, hadde det vært til stor hjelp :) mvh sInn:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg har begge deler nytt, men passer ik om hverandre, så jeg må vite hva jeg har som er feil så om noen kunne fått målt diameter og nødvendig, hadde det vært til stor hjelp :) mvh sInn:) jeg har bare fjører, men du får stikke innom en dag og se om det passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 jeg har bare fjører, men du får stikke innom en dag og se om det passer alt ligger hos fattern på galterud, du hadde ikke giddi å bare målt diameteren på ei fjør? på toppen! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 alt ligger hos fattern på galterud, du hadde ikke giddi å bare målt diameteren på ei fjør? på toppen! skal prøve å få gjort det i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 skal prøve å få gjort det i helga det hadde vært fint:) hvis noen andre kan finne ut det fort, hadde det også vært fint mvh sinn Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 noen som har fått sjekka? trenger hjeelp:P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Har ikke helt fulgt med her på hva du trenger hjelp til, men har komplett org. dempere med fjærer montert i garasjen. Hva skal jeg måle? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Har ikke helt fulgt med her på hva du trenger hjelp til, men har komplett org. dempere med fjærer montert i garasjen. Hva skal jeg måle? Jeg har enten feil skåler eller fjører, så jeg skulle hatt mål på begge for å se hva som er feil :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Flott kjerre sinnzyk! venter på en golf3 coupè myself for tiden... mye innspirrasjon i denna tråden ja!:) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ']Flott kjerre sinnzyk! venter på en golf3 coupè myself for tiden...mye innspirrasjon i denna tråden ja!:) det er bra :) lykke til Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg