sInnzYk Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hadde vært veldig takknemmelig hvis noen hadde fått målt noe snart:P jeg bør få bytta før snøen kommer, og den er ik langt unna ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 PM sendt Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 her skjer det ikke mye om dagen, har fått henta meg noen nesten nye 15" med nye dekk :) Har momo GTR felger hvis noen er int :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Noen nye bilder av bilen da? :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Ja? Noen nye bilder av bilen da? :) Lenge siden sisst nå :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 626 Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 her skjer det ikke mye om dagen, har fått henta meg noen nesten nye 15" med nye dekk :) Har momo GTR felger hvis noen er int :) Hvor mye skal du har for momo-felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Ja? Noen nye bilder av bilen da? :) Lenge siden sisst nå :D Har desverre ingen nye bilder, har mange bilder av den fra i sommer som jeg ikke har lagt ut da:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hvor mye skal du har for momo-felgene? synes j bør få igjen over 3 høvdinger ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jeg har også klart å knust bakleppa mi :\ blitt to store sprekker... så den skal snart av, og det blir en ny til sommeren :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Har desverre ingen nye bilder, har mange bilder av den fra i sommer som jeg ikke har lagt ut da:) Du veit, vi har bare en ting å si om dette: Legg dem ut Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 bilder liker vi ja :) og om du bare skal kaste den bakleppa, kan du like gjerne kaste den i denne retningen! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 bilder liker vi ja :)og om du bare skal kaste den bakleppa, kan du like gjerne kaste den i denne retningen! Ja, for da retter vel du den opp igjen? hehe ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Ja, for da retter vel du den opp igjen? hehe ;) Jepp! Eller prøver hvertfall.. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Du veit, vi har bare en ting å si om dette: Legg dem ut jepp :) legger ut noen i morgen:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 bilder liker vi ja :)og om du bare skal kaste den bakleppa, kan du like gjerne kaste den i denne retningen! vet ikke helt hva jeg skal med den enda, skal gjøre et forsøk på å fikse den, har fått 2 større sprekker, og en knekk på innsiden.. men det blir ik gjort før snøen er borte igjen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg