Gå til innhold

sInnzYk sin TDK

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Morsom bil det her, har gått gjennom alle sidene nå! Synes det var synd du fjerna lambodørene da, men men, det er da min mening;) Ellers så pass på å få riktig pris for felgene, hvis de er i fin stand, er de verdt mer enn 3 lapper!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte å ta en liten update, skjer lite her om dagen

har rivi av hekkfangeren bak, ble ikke så pent, den ser så jævla høy ut bak nå, ingen som har en org leppe til overs? skulle hatt noe mer bak.

Har fått nye innerskjermer som skal på

Har fått ordna med riktige fjærer og skåler nå, så da blir det 40mm senk snart. Litt bedre å kjøre med på vinteren.

kommer til å selge bilen til våren, så hvis noen er int så let me know

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å ta en liten update, skjer lite her om dagen

har rivi av hekkfangeren bak, ble ikke så pent, den ser så jævla høy ut bak nå, ingen som har en org leppe til overs? skulle hatt noe mer bak.

Har fått nye innerskjermer som skal på

Har fått ordna med riktige fjærer og skåler nå, så da blir det 40mm senk snart. Litt bedre å kjøre med på vinteren.

kommer til å selge bilen til våren, så hvis noen er int så let me know

Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen a? hvordan års modell er det? og hvor langt har den gått?P

Kan muligens være intresert.,

Hell yeah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen a? hvordan års modell er det? og hvor langt har den gått?P

Kan muligens være intresert.,

hei, det er en 1993 mod, motor har gått ca 35000, og bilen i seg selv har rulla 210 + - husker ikke i farta

hadde tenkt meg rundt samme pris som jeg ga for den, 60 lapper

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bli spennende å høre hva prisen blir.

Det er vel ikke gjort noe spesielt mye med denne bilen etter den ble kjøpt?

Skal noe fjernes, endres etc før salg?

Nei, har jo ikke skjedd noe mer enn at jeg har tatt vekk lambo dørene.

Har fått den eu godkjent, mangla å justere lastavhengig ventil, som er blitt gjort på vag verksted.

Har skifta et hjullager foran

Kjøpt inn 40mm senk + nye kule koni sport dempere til 6000

+ diverse små ting

Bilen er helt lik som den var, - hekken som ikke sitter på nå

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt ann på hva slags gewinde du hadde gått for. Mistenker nesten at det var Supersport du hadde i tankene, da dette er for stivt:)

Og såklart, man får jo alltids vanlige senkesett som fungerer bedre enn gewinde og motsatt. Kommer helt ann på merket.

Synes ikke supersport er så stivt jeg:P eller..hmm..kunne gjerne vært litt stivere :p dog hvis jeg hadde kjøpt gewinde pr. i dag hadde jeg nok gått for et med justerbar hardhet sammen med høyde. Men Supersport er jo et bra sett:D

gewinde > senkesett imo!

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider