Burny Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Supersport er helt greie de, kan justere de i hardhet også faktisk. Hvis du tar vekk hjelpefjæra som sitter nederst så blir den jævli stiv. Syns det er passe mykt med den fjæra på. Så skal ikke klage. Har forrsten Supersport Gewinde tilsalgs ved hurtig avgjørelse.. 3500kr. Skal ha Cobra Coilovers:D Rustfrie!:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 okei :) jaja, men det ble ikke sånn denne gangen:) sikkert lettere med just med tanke på vintern og sånn Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ;1632686']så er det igjen det med at' date=' HAR man virkelig brukt for justerbart senkesett, sånn normalt sett?... hvor ofte stiller du opp og ned da?[/quote']Om man har behov, kommer an på hvordan man ser på det. En av de største fordelene med justerbart, er at du da kan stille bilen akkurat slik du vil, og slik at det blir pent. Med fjærer jekker du ned bilen etter montering, venter på at det skal sette seg, og slik blir det. Jeg hadde selvsagt store planer om å justere bilen min både opp og ned før jeg kjøpte gewinde, jeg har enda ikke justert den enda. Men jeg angrer ikke på kjøpet, for jeg har vertfall muligheten, og jeg kan stille det inn slik jeg vil ha det, og heller ha den innstillingen over en lengre periode. Og når det koster 4500 (VMAXX i mitt tilfelle), så hadde jeg ikke vært i tvil om jeg måtte ha bytta en gang til. :) Men selvsagt, får man tak i billig vanlig senk, og absolutt ikke ser behovet med gewinde, så er det jo ikke nødvendig. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Eyecandy som fører billige VMAXX gewinde:) Men later til at siden dems er nede for øyeblikket. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Til vanlig kjøring er det vel regnet som greit, skal du kjøre aktivt og på bane bør man kanskje vurdere noe bedre, men det gjelder også fjærer+dempere.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ;1633991'] noen får hyle ut hvis de ser billige senkesett/justerbart da! er ikke så veldig keen på å kjøpe brukt' date=' men....... vet aldri hva man får liksom![/quote'] Jeg har som sagt.. Og det kan ikke kalles brukt engang, da bilen står og jeg ikke har lappen..max. 10mil. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ;1634097']hva merke var det du hadde da? supersport? Supersport ja.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kjøp heller VMAXX. Bedre kvalitet det. Bare et tips. Og når det var sagt, så lar vi tråden til sInnzYk være uten noe mer off topic for nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kjøp heller VMAXX. Bedre kvalitet det. Bare et tips. Og når det var sagt, så lar vi tråden til sInnzYk være uten noe mer off topic for nå. helt enig, sletter mine tråder:) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hehe, går bra med litt off topic :) skjer ikke så mye her anway :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 bytte med min 1995 audi a6 2.6 v6? gått 252 :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 han har nok byttet fra golf til corrado.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 han har nok byttet fra golf til corrado.. ja det stemmer :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvor mye fikk du for Golfen? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Så deg i vinger på lørdag... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg