sInnzYk Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Får ønske bilen lykke til videre, og håpe den tåler behandlingen den får hellothere den kommer til å bli behandla bra :) er en pirk selv.. så skal ta så godt vare på den som mulig Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hehe, var det jeg mente da :D hehe :D hehe, jeg skjønte det :) blir nok just senk snart, så jeg får fått den opp litt på vintern Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 fin bil du har fått deg:D synd det ikke er så mye mer å gjøre på den:P nei, det eneste som er å gjøre med den, er å få den helt strøken.. blir nok lakkering i vinter Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 den kommer til å bli behandla bra :) er en pirk selv.. så skal ta så godt vare på den som mulig Fint å høre, da er vi to :thumb Har du tenkt å lakkere den i samme farge eller skal du bytte farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Fint å høre, da er vi to :thumb Har du tenkt å lakkere den i samme farge eller skal du bytte farge? jeg vet ikke helt enda, litt lyst på sølv/svart men letteste er jo å lakkere i org fargen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 men letteste er jo å lakkere i org fargen Men også kjedeligst hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Tok noen bilder idag med cupra`n til stefaren min Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Fet Golf og fet Leon :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Fet Golf og fet Leon :):) takker :) leon`en kunne jeg godt tenkt meg hvis jeg hadde hatt mere penger :) en nydelig bil 183hk diesel :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 jeg vet ikke helt enda, litt lyst på sølv/svart men letteste er jo å lakkere i org fargen Synes selv fargen som er på`n nå er kjempe tøff jeg da, det er liksom sååå mange som har svart og sølv forhold til denne rød fargen da... Så håper du beholder den fargen, menmen...det er smaksak :) Din bil, så du får gjøre det du vil :D Menmen, tenker den kommer til å bli tøff i svart også da :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Synes selv fargen som er på`n nå er kjempe tøff jeg da, det er liksom sååå mange som har svart og sølv forhold til denne rød fargen da...Så håper du beholder den fargen, menmen...det er smaksak :) Din bil, så du får gjøre det du vil :D Menmen, tenker den kommer til å bli tøff i svart også da :D heh, ja.. vi får se åssen det blir :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 heh, ja.. vi får se åssen det blir :) Ja, gleder meg :D Kommer til å følge med på tråden din :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 svært pen bil! gratulerer! Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 svært pen bil! gratulerer! takk for det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 takker :) leon`en kunne jeg godt tenkt meg hvis jeg hadde hatt mere penger :) en nydelig bil 183hk diesel :) VW > Seat :iconsm :D Men gratulerer med ny utrolig pen bil,.,.!Håper det kommer mange bilder og prosjekter, hvis det er noe igjen å gjøre da, den er jo så gjennomført fra før :thumb :D igjen - gratulerer Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg