sInnzYk Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 noen som vet om det er mulig å trimme bilen min noe mer? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 bestilte noe småtteri ista Stoffmatter: Carbon look "brytere": Skulderputer: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 kan skru den opp litt mer,. men om det lønner seg veit je ikke,.,. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 kan skru den opp litt mer,. men om det lønner seg veit je ikke,.,. okei :) det blir nok ikke noe.. chip a? går det ann å få tak i det til disse? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Grattis med ny bil! Må ta vare på denne og ikke dra av veien på et jorde eller noe :cab Hehe.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 trorr ikke du kan chippe en TDK hørte noe rykter om at det ikke gikk Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 http://www.invenit.no/ http://www.tstuning.no Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Grattis med ny bil! Må ta vare på denne og ikke dra av veien på et jorde eller noe :cab Hehe.. hehe, går ikke så fælt.. så det skal ikke bli noe problem var ikke akkurat planlagt den turen med radoen el ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 trorr ikke du kan chippe en TDKhørte noe rykter om at det ikke gikk nei, jeg har ikke anelse:P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 bestilte noe småtteri ista Skulderputer: Kjøpt deg honda eller? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Kjøpt deg honda eller? hehe, nei? men jeg fant ingen andre i farta, synes momo sine er for dyre.. men det spiller jo ingen rolle om det står "r" på dem Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Tror chip er problematisk i og med at du har mekanisk innsprut med forkammer :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Tror chip er problematisk i og med at du har mekanisk innsprut med forkammer :wonder tror jeg også.. får holde med det som er gjort :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 TDK får du ikke chippet enkelt og greit. Men går ikke så ille sånn den er nå, så da gjør det heller ikke no. Men følte ikke helt valget ditt angående skulderputer. Er tross alt ingen Honda du har, og vil tro du vil høre dette ofte om du kjøper de:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Ja, pass på og ikke få "jalla" preg på bilen nå.. Eneste jeg syns du bør gjøre er og sparkle igjen overgangen mellom panser og forlengeren.. Da blir det flott:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg