Gå til innhold

sInnzYk sin TDK

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TDK får du ikke chippet enkelt og greit. Men går ikke så ille sånn den er nå, så da gjør det heller ikke no.

Men følte ikke helt valget ditt angående skulderputer.

integra_r_wheel.jpg

Er tross alt ingen Honda du har, og vil tro du vil høre dette ofte om du kjøper de:op

hehe, ja.. skal se om j finner noen andre.. også får jeg en dust til å kjøpe dem jeg har bestilit ;P

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pass på og ikke få "jalla" preg på bilen nå..

Eneste jeg syns du bør gjøre er og sparkle igjen overgangen mellom panser og forlengeren.. Da blir det flott:D

som |massern| sa, så kommer det antaglighvis til å sprekke etter en stund, liker badlook selv, så den blir ikke tatt bort

blir nok heller emblemsfrigrill :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sparkle badlook er håpløst:) smikker igjen panseret en gang å vips:)

hadde planer om å sveise badlook på den je,. hadde egentli fått tak i å,. sånn liten som sitter der, bare at i metall.

får noen som bygger lengre ned også men syns dem blir får store

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du ha forstillingskontroll?? Var på Olrud på kongsvinger de skulla ha 1000 kr men måtte ha mere enn det siden min er senket 60 mm fremme da ble det knoting med å komme oppå bukken..

hei du! nei, jeg tar det nok på sand på kveldstid :) søskenbarnet til muttern jobber der.. men tar litt tid med han. Må vel ha av framfangeren også tenker jeg :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider