doffen23 Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jeg kjører begge deler og vet hva jeg liker best, eller hva som går rimeligst.. :) selv om opeln gikk på 0,66 på sørlandet..På verkstedet til tore du skal justere da.. synd han har oppkjøringsrampe, eller så går det jo å ta av fangern ja..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 GOLF LASSE???? iiiik :( Je er hvertfall ikke mye i tvil om hvilken bil av din og sinnzyk sin jeg hadde tatt fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jeg kjører begge deler og vet hva jeg liker best, eller hva som går rimeligst.. :) selv om opeln gikk på 0,66 på sørlandet..På verkstedet til tore du skal justere da.. synd han har oppkjøringsrampe, eller så går det jo å ta av fangern ja..:) okei, heter vel santec elns tror jeg? husker ikke i farta.. kjedelig å ikke ha fått kjørt golf på noen dager, venter på nye dekk som kommer i morgen :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 okei, heter vel santec elns tror jeg? husker ikke i farta.. kjedelig å ikke ha fått kjørt golf på noen dager, venter på nye dekk som kommer i morgen :D Blir enda bedre når du får den på veien da:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Blir enda bedre når du får den på veien da:D ja, gleder meg masse til i morgen :) får inderlig håpe det kommer dekk da.. ringte interdekk i dag, og de skulle være hos meg i morgen sa han Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 tenkte meg at dekket itt holdt lenge, var rimelig dårlig:) blir bra dette artig å se du holder gamlebilen min vedlike:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ja? Fått byttet dekk enda? hehe :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ja? Fått byttet dekk enda? hehe :D dekk er bytta :) tar litt mer på skjermen nå, ettersom det er mer mønster i dekka, men det går :) har også skifta ene hjul lageret foran, den trengte å byttes :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 tenkte meg at dekket itt holdt lenge, var rimelig dårlig:)blir bra dette artig å se du holder gamlebilen min vedlike:) hehe, holdt ik så lenge nei.. :P jada, skal ta så godt vare på den så :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Grattis med bil! Hvor kjøper du stoff-mattene dine og fra hvor? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Grattis med bil! Hvor kjøper du stoff-mattene dine og fra hvor? stoff mattene kjøpte jeg på mobilsentrum.no gå inn på antiskli og bunnmatter :) koster 149,- for et sett mener jeg og huske Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 får vel prøve å holde tråden i live Har ikke skjedd så mye her, men har fått nye koni sport dempere rundt hele med just skål! + 40mm fjører som skal på.. vet at folk ikke synes jeg skal heve den noe, men med de veiene vi har oppi her og tanke på vinteren så blir det 40 :P noen bilder :) enjoy:fatality: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 dere med lav bil og sideskjørt, hvordan jekker dere opp bilen? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Planker/treklosser.. :) Må ha 3 planker under min for å få under garasjejekken framme.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 dere med lav bil og sideskjørt, hvordan jekker dere opp bilen? Kjører opp på klosser for å få jekken under. Jeg har ikke sideskjørt, men må komme meg opp på noen klosser for i det hele tatt å få jekken under bilen. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg