Gå til innhold

Topics og late folk.

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Må bare skyte inn et lite innlegg.

Golf 2 delen av bilforumet er en av de største delene.og det blir lagd tråder i hytt og ending med latterlige topics som. baklykter, bredding, skjermer, osv osv.

Folk som har ulyder i hytt og ending. SØK PÅ FORUMET. det er GARANTERT en tråd om det dere opplever. hvis dere endog ikke klarer å finne ut noe ved å søke så lag en utfyllende tråd istede for bare.

"Jeg har en ulyd i motorrommet et sted. det sier klonk eller klank."

eller

"det er en rar lyd når jeg svinger, hva kan det være?"

errrr. fint om dere faktisk gidder å forklare litt mere.

hvis dere lurer på bredding. hva slags lykter som finnes gudene vet hva og andre ting. vær så snill. i hvertfall prøv å søk. ekke verre en å søke på feks g60 eller gti så får dere opp hauger av tråder om diverse emner rundt det.

Finnes faktisk en del info ute på nettet ellers også. ligger en tråd her om så å si alle nettsjappene som har deler til golf2. søk der også. dere vil nok finne ut en del.

vi på golf 2 delen av forumet som ER den største delen burde faktisk klare å oppføre oss litt. blir fort veldig rotete og uoversiktelig.

just my 2 cents om hvordan vi kan få et litt ryddigere forum her.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter denne..

Og om man trenger hjelp, så er det, som remster sier, VELDIG mye greiere å hjelpe til når man har fått all informasjonen man trenger. Det er BEDRE å skrive litt for mye enn litt for lite, og det er innmari kjedelig å måtte spørre om fler detaljer for å hjelpe til. Det tar lang tid, og gjør ofte at man rett og slett ikke gidder å involvere seg...

- Marius :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjeeeeeeelp. golfen daua!

golfen daua, hva er galt?

Vi kjenner vel alle igjen slike som over her! totalt unødvendig!

Vil og minne om at det er et helnorsk forum, dvs, skriv enten bokmål eller nynorsk! ikke homo 14iss sms harry skriving og dialekt!

The end :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mange gullkorn her ja... :respect

Hjelp!!

har kjøpt ny golf gti. en 90 mod 16v. skal skifte ojle men peilepinnen er klønete. den er slik: ----xxxx---- hva er min og hva er max???

eller:

batteri feste

Hva er batteriet festet med. Er det noe mere enn det vinkeljernet? Er det en metallskinne som skal ligge mellom vinkeljernet og batteriet?

for ikke å snakke om:

Mulig å fjerne lyktene? doble til enkelt

Hei!

Lurte på om det er mulig å fjerne de fra biler med doble lykter, og få de godkjent med enkelt-lykter? Høres litt rart ut, men.. :P

Titler som sier alt:

Bilen går litt tjukt ?
slanger og atter slanger!!
Hva er denne lille dingsen???
Hjelp!!
Hei... Plages med fjusking,, kan det være denne?
Bredere? Hvorfor?
litt hjelp her folkens

Beklager om noen føler seg uthengt her, men dere skal ha takk for at dere gjorde dagen min litt morsommere... :hello:

Må visst følge med på dette forumet og... :respect

Nå skjønner jeg jo hvorfor jeg får PM'er om jeg har brukte vindus-spylemotorer og peilepinner til salgs... :thumb

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt noe å ta til seg....Golf 2 delen samt Volvo 200-serien er vel de største underforaene her inne og det er konstant tråder som postes med elendigetopics. Dette fører ikke bare til irritasjon for de som leser de, men også til at de mest sannsynlig slettes av en mod.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt noe å ta til seg....Golf 2 delen samt Volvo 200-serien er vel de største underforaene her inne og det er konstant tråder som postes med elendigetopics. Dette fører ikke bare til irritasjon for de som leser de, men også til at de mest sannsynlig slettes av en mod.

Her syns jeg du og andre Mods godt kan ta et tak og slette tråder. sett at viking har vært flink og sletta en del tråder i det siste. sånt er bare positivt. blir for mye svada tråder og det fyller så utrolig unødvendig opp. søke seg gjennom latterlig mange topics er bare helt unødvendig

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vel en av de som rapporterer tråder jeg synes er enten upassende eller direkte dårlige

spesialt kjøp og salg tråder rapporterer jeg..

men skjelden det er noen som tar tak i problemet

Jeg rapporterer alle kjøp/salg tråder jeg ser. De blir da slettet etter noen timer? Opplever iallfall jeg.

Det er alt for mange mennesker som ikke klarer å la være å selge noe i Golf II forumet. Er jo minst én ny salgstråd hver dag.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg remster, men her har du virkelig gått glipp av mye. Er det noen her inne som sletter mye tråder, er det faenmeg jeg. Null problem å få tiden til å gå hvis man skulle kjede seg her inne, for å si det sånn. Men ja, viking er en av alle oss som gjør en GOD jobb for at alle skal få et bedre forum. Skody er også ganske aktiv. Det er forøvrig helt unødvendig at det må være slik, det går an å tenke seg om før man lager en ny topic!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg remster, men her har du virkelig gått glipp av mye. Er det noen her inne som sletter mye tråder, er det faenmeg jeg. Null problem å få tiden til å gå hvis man skulle kjede seg her inne, for å si det sånn. Men ja, viking er en av alle oss som gjør en GOD jobb for at alle skal få et bedre forum. Skody er også ganske aktiv. Det er forøvrig helt unødvendig at det må være slik, det går an å tenke seg om før man lager en ny topic!

mulig det. jeg får ikke med meg alt :p du er så flink så søten :p

og ja. det er helt unødvendig. tenk dere om folkens.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider