Gå til innhold

Golf 1.8CL - Sn0mann sin

Ranger emnet

Sn0mann

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mye gav du for et sett nye felger med dekk?

kjøpte dem ikke nye, var brukt i ca 1-2 uker, men alt fremstod som nytt..fikk vel en pris på 8000,-

Og så har jeg kjøpt to nye 9x16" til bilen, siden det var 2stk 7,5 som jeg hadde før.. disse kom på 4000,-

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og, still opp bilen ganske høyt:P samt svar "nei" når de spør om du skal senke den mer :P hehe!

Lykke til :D

Er de vrange på dette? Bare og stille tilbake etterpå så spissinga osv. blir riktig igjen?

Var på hjulkontroll idag:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i hønefoss var dem ganske nøye på dette,men det gikk fint gjennom når jeg hadde senket den ca ~ 40 bak/fremme. Jeg hadde senket bilen min 40/40 fra før av, så hadde papirer på hjulkontrollen ved den senkingen, så jeg sa at alt var i orden ;) Så for meg gikk det ganske greit gjennom uten noen problemer med senkingen ;)

BT er alltid strenge på senking av biler pga det ødlegger bilens egenskaper..blablabla, så ikke ha for lav bil når du ruller inn :P

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BT er alltid strenge på senking av biler pga det ødlegger bilens egenskaper..blablabla, så ikke ha for lav bil når du ruller inn :P

Det kommer an på hvor i landet man er. Har snakket i timesvis om senking med BT, og de var oppdaterte hva som skjer med kjøreegenskapene og slikt. :)

Og så lenge alle krav er oppfyllt, har det ingenting å si hvor lav bilen er. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lenge alle krav er oppfyllt, har det ingenting å si hvor lav bilen er. :)

det har jo litt å si ;) fordi i papirene står det at det er godkjent senking ned til en viss mm, tror det er oppgitt 80mm, så om han kommer inn med 95 / 100 så har jo dette noe å si. I hønefoss målte de opp avstand fra nederste skrue, til hvor jeg hadde plassert "mutteren" på senkesettet. Var det forståelig sagt?

:wonder:

noen andre innvendinger? :D fordi, tror det er sånn som jeg sa :klovn: :P

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jo litt å si ;) fordi i papirene står det at det er godkjent senking ned til en viss mm, tror det er oppgitt 80mm, så om han kommer inn med 95 / 100 så har jo dette noe å si. I hønefoss målte de opp avstand fra nederste skrue, til hvor jeg hadde plassert "mutteren" på senkesettet. Var det forståelig sagt?

:wonder:

noen andre innvendinger? :D fordi, tror det er sånn som jeg sa :klovn: :P

Om det står i papirene at den kan senkes 80mm, og du møter med 95mm, så har du ikke oppfyllt alle kravene (som jeg påpekte man måtte). :)

Så lenge alle krav er oppfyllt (dvs regler samt godkjenningspapir), så har det ingenting å si hvor lav den er. De har ingenting de skulle ha sagt.

Litt avhengig av hvilke papirer man har, så står det div forskjellige mål som må oppfylles. På min mener jeg det er fra nav til hjulbue, samt gjengene på det justerbare. Så lenge jeg kommer innafor krava som er satt, så er det ettfett for lav/høy den er. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Det skjer litt:) Har fikset diverse småsmuss under bilen som eksosanlegg, nye slanger osv. Har også handlet inn noen nye deler, samt støpt en slags leppe som skal på bilen, under den Rsfangeren :) kan bli bra, men får se om jeg gidder å ha den:p

Har også handlet inn en valser som jeg skal kose meg med snart:) ellers har jeg pusset klarlakken ned med et 4000 papir, og polert den opp igjen :D ble litt blank gitt :p ellers driver jeg med noen motor detaljer som jeg ikke orker å vise før rundt mai-tidene:) kan legge ut bilder etterhvert,.,.er ikke hjemme hvor den står nå dessverre..kjører en Golf II for vinterbil som det skal komme

8x13" felger på:D og senkes ~ 60mm :p med oldschool-look (kromfangere++, men den snakker jeg ikke om nå :))

ellers skjer det ikke så mye,,tenker jeg tar en oppsummering rundt påsketider :) med nye bilder osv.

-Sn0mann :)

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

har skjedd litt, montert en leppe foran, og driver å støper en til bakenden også. Dog er usikker om jeg gidder å ha dem på da dette ble nesten for lavt (6cm klaring:S)

har også pusset opp litt i motorrommet, er jo ikke så mye man kan gjøre med en 1.8, da denne vil alltid se litt kjip ut :P

Skal prøve å fikse bildene i første posten vettu! :) kommer nye bilder til 10ende Mai tenker jeg, da jeg ikke gidder å ta den ut nå..,.snør jo som pokker på vestlandet:P Jeg er for såvidt på østlandet, men bilen står der :P

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider