Gå til innhold

Golf 1.8CL - Sn0mann sin

Ranger emnet

Sn0mann

Anbefalte innlegg

har skjedd litt, montert en leppe foran, og driver å støper en til bakenden også. Dog er usikker om jeg gidder å ha dem på da dette ble nesten for lavt (6cm klaring:S)

har også pusset opp litt i motorrommet, er jo ikke så mye man kan gjøre med en 1.8, da denne vil alltid se litt kjip ut :P

Skal prøve å fikse bildene i første posten vettu! :) kommer nye bilder til 10ende Mai tenker jeg, da jeg ikke gidder å ta den ut nå..,.snør jo som pokker på vestlandet:P Jeg er for såvidt på østlandet, men bilen står der :P

6cm! MYE og gå på da jo:D Skal legge ut noen bilder av min etterpå, mindre enn 6cm:D

Er jo fint føre på hønefoss nå da, var der igår jeg:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

6cm! MYE og gå på da jo:D Skal legge ut noen bilder av min etterpå, mindre enn 6cm:D

Er jo fint føre på hønefoss nå da, var der igår jeg:)

hehe, jada, masse å gå på der borte :D men når jeg skal over haukelifjellet eller hardangervidda er det litt dumt da humpene etter tele i bakken er mer enn 10cm :P er litt booring å havne i dem, hehe:P kommer sånne hyggelige lyder som bonk-dunk-skraaap :)

har tatt med meg Golf II'ern min bort dit, så kommer til å kjøre litt på sommerdekk :D endelig =0)

hva du gjorde i hønefoss?:P er litt uvanlig for dere oslo folk å ta en tur dit? hehe:D

Bilde av 2'ern, så vet du hvem bil du skal hilse på hvis du kjører gjennom der :P

DSC01724.JPG

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge alle krav er oppfyllt (dvs regler samt godkjenningspapir), så har det ingenting å si hvor lav den er. De har ingenting de skulle ha sagt.

Står det ikke i papir fra BT at minste avstand til faste deler på bilen skal være 80 mm fra bakken da?

Mener å huske dette :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke i papir fra BT at minste avstand til faste deler på bilen skal være 80 mm fra bakken da?

Mener å huske dette :wonder:

ja det mener jeg har lest å ett sted at det må være 8cm fra bakken til fastmonterte deler

'06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI

'87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke nevnt i Kjøretøyforskriften noe sted, men det er fattet noen interne retningslinjer som skal følges ved godkjenning av senk, og mener det er påpekt der noe med minimumshøyde (så tipper svaret vil variere utifra om dem har hørt om de retningslinjene eller ikke)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
tror jeg så den i br.dal i går

stemmer nok det, var en hyggelig jente og gutt som kjøpte den. Håper de tar godt vare på den da=)

For meg, er det på tide å gå videre :p blir vel stasjosvogn på meg nå..hmh :S

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Det gikk fort!

For en sommer dette har vært :P

Hvor mye fikk du for den da?

ja, gikk fort unna :P de ringte på fredag og sa de var intressert, så plutselig på kvelden var den vekk :O ganske så rart igrunn å se den gå den ene veien, mens jeg den andre, uten å sitte i den :P

for en sommer indeed..har ikke vært så mye sommer, iallefall ikke for meg + bilen, har jo ikke fått tid til noe! vært i garasjen hele tiden bortimot:p

Fikk nesten det jeg håpet på, men det er greit..de virket så ålreit de bilen havnet hos så jeg er fornøyd!:)

Hvordan går det med din om dagene? fått bakluke? :P hehe

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider