pearlex Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 jeg har tenkt til å bytte til blå dioder i dashen/speedon. men jeg er ikke sikker på hvordan man gjør å hvor mange dioder jeg tenger?? har en miitsu galant 1990 Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[]_ []D Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 jeg har tenkt til å bytte til blå dioder i dashen/speedon. men jeg er ikke sikker på hvordan man gjør å hvor mange dioder jeg tenger?? har en miitsu galant 1990 Eg spurte om det samme på mitsu.klubben, du finner posten der.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disturbd Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 du må ha to eller fire store og to små.. hvis du har fire store får du også blått lys i blinklysindikatorene, hvilket ser bra ut og gir en litt gjennomført effekt... for all del ikke sett diode i lanlysindikator.. da blir du faen tute meg blenda når det er mørkt:P Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg