Gå til innhold

kon filter på ET

Ranger emnet


pinjongen

Anbefalte innlegg

går det ann å ha åpent filter på b21et? tenker bare på den boksen som sitter sidna k-jeten.. trodde den kunne ha noe med noe å gjøre.. men kan jeg ha kon filter "bak" luftfilter boksen og la alt det org sitte der? så kan k-jeten sitte der den sitter... ?

> Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven*

> Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker*

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

> Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det ann å ha åpent filter på b21et? tenker bare på den boksen som sitter sidna k-jeten.. trodde den kunne ha noe med noe å gjøre.. men kan jeg ha kon filter "bak" luftfilter boksen og la alt det org sitte der? så kan k-jeten sitte der den sitter... ?

 

Du vet at det orginale luftfiltret er godt for over 300hk..?

 

Hvis det er lyden du er ute etter så kan du sikkert kjøpe et innsatsfilter som passer i boksen og ta på noen hull rundt i den nedre delen (store hull).. Det vil sikkert funke like godt med et filter før denne boksen og, men den demper nokk en del lyd!

 

Eventuelt få tak i sprutet som sitter på b23e å bruke den "koppen" som sitter under luftmengdemåleren på den! tror den passer, å sette et åpent luftfilter på den!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PICT4514.jpg

 

laget en MEGET detaljert tegning.. håper noen skjønner hva jeg tenker... eventuelt finne tytt feste til k-jet'en... det jeg lurer på er den som sitter sidna k-jet'en.. der er det en plate inni som går opp og ned ved gass og vakum.. men jeg lurer på om den trengs? at jeg bare kan smøre på en filter før turboen og drite i den...

> Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven*

> Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker*

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

> Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PICT4514.jpg

 

laget en MEGET detaljert tegning.. håper noen skjønner hva jeg tenker... eventuelt finne tytt feste til k-jet'en... det jeg lurer på er den som sitter sidna k-jet'en.. der er det en plate inni som går opp og ned ved gass og vakum.. men jeg lurer på om den trengs? at jeg bare kan smøre på en filter før turboen og drite i den...

 

nei.. den kan du ikke fjærne.. det er den som føler på hvor mye luft motoren suger, og videre forteller sprutet hvor mye bensin den trenger...

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår